اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



گلایه برخی از اهالی کوی محتشم گرگان از قطعی طولانی مدت آب و قبض های نجومی
برخی از اهالی کوی محتشم گرگان می گویند وضعیت کم آبی در این منطقه سال هاست آن ها را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شهریاری یکی از معتمدین  کوی محتشم  در  گرگان  گفت:مدت زیادی است که آب منطقه محتشم از ساعت ۶ عصر قطع و‌ساعت ۷ صبح روز بعد وصل می‌شود.

او افزود:در ساعات ابتدای روز که جریان آب وصل می‌شود به جای آب، در لوله‌ها هوا جریان دارد و کنتور‌های آب بابت هوای درون لوله‌ها هم عدد می‌اندازند.

او افزود:برای حل این مشکل به اداره آب و فاضلاب گرگان بار‌ها مراجعه کردم، اما به من گفته شد، چون کوی محتشم در انتهای لوله شبکه آبرسانی قرار دارد حجم هوای لوله‌ها بالاست.

شهریاری گفت:در نهایت گفته شد این مشکل با دستور رییس اداره آب و فاضلاب گرگان قابل حل شدن است، اما علی رغم ثبت درخواست تاکنون اتفاقی رخ نداده است.

غلامی رییس آب و فاضلاب گرگان در این باره گفت:در مناطقی از شهر گرگان مانند کوی محتشم، عرفان، شریعتی یکی از مشکلاتی که وجود دارد این است ارتفاع مخزن با این مناطق کم‌تر است و موجب کاهش فشار و قطعی آب می‌شود.

غلامی افزود:به دنبال طراحی راه حلی هستیم که این مشکل را در این مناطق کمتر کنیم.

او گفت:۷۵ لیتر بر ثانیه آب در شبکه آبرسانی این منطقه توزیع می‌شود و اگر میزان مصرف یک خانواده از یک حد مصرفی بیشتر شود به صورت تصاعدی محاسبه می‌شود.

غلامی گفت:اهالی کوی محتشم که نسبت به قبض‌های آب منتشر شده گلایه دارند می‌توانند به این اداره مراجعه و شکایت خود را مطرح کنند تا کارشناسان بررسی‌های لازم را انجام دهند، اگر مشخص شود که اشتباهی در محاسبه رخ داده است قبض‌های برق تعدیل می‌شود.

کوی محتشم در ناحیه دو شهرداری واقع شده است و حدود سه هزار نفر در این منطقه ساکن هستند.

این منطقه یکی از مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان است و اکثر ساکنان آن اقشار ضعیف جامعه هستند.


http://www.caspiankhabar.com/93542



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96