اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سرپرست شرکت توزیع نیروی برق گلستان تأکید کرد

مدیریت مصرف، شرط عبور از تابستان بدون خاموشی/ روش‌های کاهش مصرف برق
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق گلستان از شهروندان خواست با مصرف بهینه و صحیح در تأمین برق پایدار و مطمئن سهیم باشند، گفت: تداوم روند فعلی ما را در تأمین برق پایدار دچار مشکل می کند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، سید احمد موسوی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:در حال حاضر روزهای بسیار گرمی را در استان گلستان سپری می کنیم و گرما و رطوبت موجب افزایش مصرف  برق  در استان شده طوری که بار مصرف برق در روز گذشته از مرز یک هزار و ۴۵۰ مگاوات عبور کرد.

وی با بیان اینکه ادامه این روند ما را در تأمین برق مطمئن و پایدار برای مشترکان استان گلستان با مشکل مواجه می کند، افزود:مشترکان با مصرف بهینه و صحیح ما را در تأمین برق مطمئن و پایدار یاری کنند، شهروندان در راستای مصرف بهینه برق درجه کولر را روی درجه رفاه تنظیم کنند، از نور طبیعی استفاده کرده و از استفاده از لوازم پرمصرف برقی در ساعات پیک مصرف برق بپرهیزند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق گلستان تصریح کرد:با توجه به مصوبه هیئت وزیران مصرف برق ادارات در ساعات اداری باید ۳۰ درصد و در ساعات غیراداری باید ۶۰ درصد کاهش پیدا کند طوری که پس از ساعت اداری باید تمامی لوازم برقی خاموش شود.

موسوی از مشترکان تجاری خواست در این روزهای گرم در مصرف برق صرفه جویی کنند و تا حد امکان از لامپ های کم مصرف برای روشنایی فروشگاه خود استفاده کنند و از تعداد لامپ ها بکاهند و تأکید کرد:همچنین مشترکان صنعتی و کشاورزی نیز با مدیریت در مصرف برق به ما کمک کنند.

وی استفاده بهینه مصرف برق را امری ضروری خواند و تصریح کرد:خوشبختانه مردم فهیم گلستان تاکنون همراهی خوبی با ما داشتند و برق استان گلستان به طور مطئمن تأمین شد اما درخواست ما از گلستانی ها تداوم این روند است تا ما در خدمت رسانی دچار مشکل نشویم.

گفتنی است؛ به منظور مدیریت مصرف و پیشگیری از خاموشی و حفظ پایداری شبکه برق استان، پایان ساعت کاری اداری همه دستگاه‌های اجرایی استان امروز(یکشنبه ۲۶ تیرماه)در ساعت ۱۱ صبح اعلام شده است.


http://www.caspiankhabar.com/93438



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96