اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نماینده ولی فقیه در گلستان:

ظرفیت حج برای هدایت جهانی استفاده شود
نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: فریاد توحید و برائت از مشرکین باید از خانه کعبه بلند شود و از ظرفیت حج برای هدایت جهانی بهره گرفت.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی یکشنبه در خطبه‌های نماز  عید قربان   گرگان  اظهار کرد:۱۰ ذی‌الحجه یکی از روزهای مهم مسلمانان است که خداوند آن را برای همه مسلمانان روز عید و شادی قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به آیات قرآن کریم گفت:مکه به عنوان نخستین خانه‌ای که برای همه مردم ساخته شده، یاد می‌شود و خداوند هم از حج به عنوان خانه‌ای پربرکت یاد کرده است.

نورمفیدی اضافه کرد:عید قربان عید بندگی خدا است، پیامبر خدا حضرت ابراهیم(ع)زمانی که از آزمایشات و امتحانات الهی که آخرین آن ذبح حضرت اسماعیل(ع)بود سربلند بیرون آمد به عالی‌ترین مقام بندگی رسید.

امام جمعه گرگان تصریح کرد:برگزاری مراسم برائت از مشرکین برای مبارزه با طاغوت و مستکبرانی است که منافع خود دنیا را به خاک و خون می‌کشند و نباید از آداب حج حذف شود.

وی تاکید کرد:فریاد توحید و برائت از مشرکین باید از خانه کعبه بلند شود و از ظرفیت حج برای هدایت جهانی بهره مند شد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با ابراز تاسف از جدایی حقایق حج از میان مسلمان یادآور شد:امیدواریم روزی حج به همان جایگاه واقعی و ابراهیم خود برسد که البته در زمان فعلی برائت از مشرکین در حج تمتع به طور محدود و توسط ایرانیان انجام می‌شود که امیدوارم گسترده شود.


http://www.caspiankhabar.com/93406



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96