اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

نقطه قوت ما اتکا به توان داخلی است/ دروغ پراکنی آمریکا در رسانه
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان گفت: ملت ما باید بدانند که نسخه موفقیت ما برجام نیست بلکه اتکا به توانمندی‌های خودمان است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سیدعلی مهاجر صبح دوشنبه در نشست خبری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد:ظلم و ستم آمریکا علیه حقوق بشر بر همه آشکار است و دم خروس جنایات بشری به قدری برای همه روشن و واضح است که غول رسانه‌ای که این کشور دارد نمی‌تواند آن را کتمان کند.

معاون  سیاسی  و امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه مبنای تشکیل آمریکا بر اساس ظلم و نژاد پرستی بوده است، تصریح کرد:جنایت آمریکا قبل از کشور ما در کشورهای دیگر مانند ژاپن، شیلی، کوبا، افغانستان، فیلیپین و دیگر کشورها بروز کرده است.

وی ادامه داد:این کشور بعد از انقلاب با ترور دانشمندان و جنایات بسیاری دیگر همچون واقعه طبس سعی کرد مانع مسیر انقلاب اسلامی ایران شود و به یاری خدا توفیقی در این زمینه به دست نیاورد.

مهاجر افزود:زمانی که دشمنی دید در عرصه جنگ سخت، حذف افراد مؤثر در قالب ترور به نتیجه نمی‌رسد تغییر روش داد و به فرموده مقام معظم رهبری تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتو فرهنگی، جنگ نرم و جنگ ترکیبی و ادراکی را به وجود می‌آورد تا با غول رسانه‌ای که دارد بتواند جای جلاد و شهید را عوض کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا بیشترین سانسور و فیلتر را در کشور خودش دارد، گفت:اما با خبر فراکنی های نادرست به دنبال این است که کشور ما را متهم به این کند که حقوق بشر را رعایت نمی‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان تصریح کرد:داعش محصول سیاست‌های آمریکایی است، دروغ بزرگ را با غول رسانه به خورد دنیا می‌دهند، اما هوشیاری ملت باید به اندازه‌ای باشد که بتوانند تحلیل درستی از آنچه که در دنیا رخ می‌دهد داشته باشند.

مهاجر گفت:در هر زمان چیزی به وجود می‌آورند که به واسطه آن بخواهند بر ما تسلط کنند الان صحبت از برجام است اما ملت ما باید بدانند که نسخه موفقیت ما برجام نیست بلکه اتکا به توانمندی‌های خودمان است.

این مسئول با بیان اینکه در طول تاریخ آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نبوده است، اظهار کرد:اقتصاد آمریکا در حال ورشکستگی است و فقر و بیکاری در این کشور بیداد می‌کند و در این شرایط برای سرپوش گذاشتن به وضعیت خودش به بهانه حقوق بشر به دیگر کشورها تجاوز می‌کند.

وی ادامه داد:در حالی که آمریکا با تهاجم و دروغ پراکنی تنها به فکر فروش سلاح‌های که ساخته و سامان دادن به وضعیت اقتصادی خودش است.

مهاجر گفت:اگر برای آمریکا واقعاً حقوق بشر اهمیت داشت، دست به ترور حاج قاسم سلیمانی به صورت ناجوانمردانه نمی‌زد و این جنایت را به گردن نمی‌گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان بیان کرد:ما برای دفاع از انقلاب عزیزان ارزشمندی را تقدیم از دست دادیم و در برابر شهدا مدیون هستیم و نباید اجازه بدهیم که با رفتار و گفتار و اعمال خود جبهه غیر خودی را تقویت کنیم.


http://www.caspiankhabar.com/93382



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96