اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس کل دادگستری گلستان خبرداد؛

صلح و سازش ۴۱ درصدی پرونده ها در شورای حل اختلاف گلستان
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: سال گذشته ۱۱۶ هزار پرونده به شوراهای حل اختلاف گلستان وارد و ۴۱ درصد آن‌ها منجر به صلح و سازش شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، حیدر آسیابی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد:سال گذشته ۱۱۶ هزار پرونده به شوراهای حل اختلاف استان وارد و ۴۱ درصد آن‌ها منجر به صلح و سازش شد.

رئیس کل  دادگستری  گلستان در ادامه به عملکرد  شورای حل اختلاف  ویژه زندان شهرستان گرگان و گنبدکاووس اشاره کرد و گفت:در سالی که گذشت بیش از هزار پرونده در شعب حل اختلاف ویژه زندان منجر به صلح و سازش شدند و همچنین ۳۳۶ زندانی هم از زندان آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

آسیابی درباره ملاقات‌های مردمی مسئولان قضایی گلستان هم افزود:برای دسترسی راحت مردم به مسئولان قضایی و طرح درخواست ها و مشکلاتشان سال گذشته مسئولان عالی قضایی استان گلستان ملاقات های مردمی متعددی برگزار و چهره به چهره با مراجعان دیدار کردند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته با بیش از دو هزار نفر از مراجعه کنندگان دیدار داشتیم، گفت:در این دیدارها مشکلات شهروندان بررسی و دستورهای لازم برای حل مشکل آن ها صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان درباره دیدارهای مردمی دادستان مرکز استان و سایر مسئولان قضایی استان گلستان بیان کرد:سال گذشته دادستان مرکز استان گلستان با دو هزار و ۱۱۲ نفر، روسای حوزه‌های قضایی با بیش از ۲۳ هزار نفر و دادستان عمومی انقلاب شهرستان‌ها نیز با بیش از ۱۸ هزار نفر دیدار کردند.


http://www.caspiankhabar.com/93016



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96