اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



عضو شورای اسلامی شهر گرگان خبرداد؛

پیش بینی بودجه ۱۵۰۰ میلیاردی شهرداری گرگان در ۱۴۰۱
عضو شورای اسلامی شهر گرگان از کاهش بودجه شهرداری گرگان در سال ۱۴۰۱ خبرداد و گفت: این رقم به هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  ناصر گرزین  اظهار کرد:لایحه بودجه ۱۴۰۱  شهرداری  گرگان حدود یک ماه بررسی و چندین جلسه برای بحث درباره آن صرف شد.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود:بودجه ۱۴۰۱ شهرداری گرگان به هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان کاهش یافته که امروز(دوشنبه)در صحن رأی‌گیری و مصوب خواهد شد.

وی گفت:در بودجه سال آینده بیش از ۶۲۵ میلیارد تومان بودجه جاری، ۸۵۴ میلیارد تومان عمرانی و ۲۰ میلیارد تومان تملک دارایی است.

گرزین ادامه داد:بودجه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ۱۵۰ درصد افزایش یافته و به مبلغ ۴۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است و بخش اعظمی از آن مختص برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد:بودجه سازمان آتش نشانی ۱۵ میلیارد تومان است که به دلیل خرید تجهیزات و لوازم آتش نشانی و احداث ایستگاه شماره هشت رشد ۳۰۰ درصدی داشته است.

وی اضافه کرد:بودجه سازمان سیما و منظر شهری هم ۶۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان که با توجه به عدد ۳۳ میلیارد تومان در سال بودجه جاری ۹۰ درصد افزایش داشته است.

گرزین ادامه داد:بودجه سازمان حمل و نقل شهری ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که ۵۰ درصد افزایش اتفاق افتاده است.

طبق گفته عضو  شورای شهر  گرگان امروز جلسه نهایی برای بررسی بودجه در صحن شورای شهر برگزار شده و رأی گیری خواهد شد.

به گفته وی بودجه سال جاری تاکنون در بخش نقدینگی ۴۰۰ میلیارد تومان بوده که بیش از انتظار تحقق یافته است و در بخش‌های دیگر تا پایان هفته مشخص خواهد شد.


http://www.caspiankhabar.com/92981



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96