اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اکران چهلمین جشنواره فیلم‌ فجر گرگان آغاز شد
اکران چهلمین جشنواره فیلم فجر گلستان شامگاه روز جمعه با حضور شماری از مسوولان و هنرمندان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در گرگان آغاز شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا، اکران فیلم‌های این دوره از جشنواره فیلم‌فجر در ۲ سینما گرگان مرکز استان گلستان شامل پردیس سینمایی کاپری و پردیس عصر جدید انجام می‌شود.

در این دوره از جشنواره ۱۶ فیلم به مدت هشت روز نمایش داده می شود.

براساس برنامه‌اکران‌های اعلام شده فیلم دِرب به کارگردانی سیدهادی محقق در پردیس کاپری و فیلم خائن‌کُشی به کارگردانی مسعود کیمیایی در پردیس سینمایی عصر جدید به عنوان فیلم افتتاحیه اکران شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از اکران ۱۶ فیلم چهلمین  جشنواره فیلم فجر  در ۲ مجموعه پردیس سینمایی کاپری و عصر جدید گرگان خبر داد.

برای اکران فیلم‌ها ۲ سانس ۱۷ و ۱۹.۳۰ برای سینمای عصر جدید و ۱۷.۳۰ و ۲۰ سالن یک کاپری و ۱۹.۳۰ و ۲۱.۳۰ برای سالن شماره ۲ پردیس سینمایی کاپری پیش بینی شده است.

اسامی فیلم‌ها، نحوه خرید بلیط و ظرفیت پذیرش تماشاگران بر اساس دستورالعمل‌های ستاد کرونای استان در سایت جشنواره وجود دارد.

فیلم‌های دسته دختران ساخته عنبر قیدی، ضد ساخته امیرعباس ربیعی، شهرک ساخته علی حضرتی، علف زار ساخته کاظم دشتی، شادروان ساخته حسین نمازی، برف آخر فیلمی از امیر حسین عسگری، شب طلایی ساخته یوسف حاتمی کیا، موقعیت مهدوی فیلمی از هادی حجازی فر، بدون قرار قبلی ساخته بهروز شعیبی، بیرو فیلمی از مرتضی علی عباس میرزایی، مرد بازنده ساخته محمد حسین مهدویان، هناس فیلمی از حسین دارایی، ملاقات خصوصی ساخته امید شمس، ماهان اثری از حمید شاه حاتمی، خائن کشی فیلمی از مسعود کیمیایی و فیلم درب ساخته سیدهادی محقق از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه اکران خواهد شد.

فروش اینترنتی بلیت از طریق سامانه سمفا و با همکاری سایت‌­های فروش اینترنتی

www.irantic.com ، www.cinematicket.org ،  www.gisheh۷.ir بوده و حذف گیشه فیزیکی فروش بلیت کاغذی صورت گرفته است.

مدیرکل فرهنگ‌و ارشاد اسلامی گلستان گفت:هر فرهنگ و اندیشه‌ای که در قالب هنر نباشد، پایداری نخواهد داشت.

چهلمین جشنواره فیلم‌های فجر در گلستان آغاز شد

 محمد رعیت  در افتتاحیه این جشنواره اظهار داشت:مردم ایران فرهنگ‌ایرانی را در هنر هفتم ماندگار کردند و این مردم در پایایی فرهنگ ایرانی نقش موثری دارند.

وی خاطرنشان کرد:مردمی که بی‌بهره و ناآشنا از هنر باشند، راه‌های اندیشه را بر خود بسته‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان یادآور شد:انقلاب اسلامی در تقویت و گسترش این فرهنگ و حمایت از نقش‌آفرینان آن، بار سنگینی بر دوش گرفته است.

به گفته رعیت ماحصل و نتیجه این حمایت را در جشنواره‌های  دهه فجر  مشهود و قابل لمس است.

وی تصریح کرد:هنرمندان هم با تولیدات و تلاش‌شان دغدغه‌های خود را برای تقویت فرهنگ به ظهور و بروز می‌رسانند.

در حاشیه افتتاحیه این جشنواره نمایشگاه عکس خاطرات انقلاب گرگان شامل ۳۱ عکس با حضور  غلامرضا منتظری  نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی و نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و جمعی از هنرمندان افتتاح شد.


http://www.caspiankhabar.com/92807



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96