اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بنیاد مستضعفان در اجرای طرح ملی مسکن گلستان مشار‌کت می‌کند
مدیرکل اموال و‌ املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان گفت: در تفاهم‌نامه منعقد شده با وزیر مسکن و شهرسازی مقرر شده که استان گلستان نیز مانند دیگر استان‌های دیگر پیگیر در ساخت مسکن است تا اقدامات در طرح مسکن به مرحله ظهور برسد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، سید فخرالدین علوی، با اشاره به نشست مدیران نهادهای حاکمیتی استان برای کمک به تامین مسکن محرومین با حضور معاون بازسازی و مسکن روستایی  بنیاد مسکن  انقلاب اسلامی اظهارداشت:با حضور آقای فتاح اقدامات بنیاد مستضعفان جهادی‌تر و انقلابی‌تر شده است.

وی همچنین به تفاهم‌نامه‌های 5 جانبه امام حسن مجتبی(ع)، 3 جانبه، دو جانبه با بنیاد مسکن و همچنین 2 جانبه با سازمان بهزیستی کشور اشاره داشت.

علوی ادامه داد:تفاهم‌نامه با وزیر مسکن و شهرسازی منعقد شده که استان گلستان نیز مانند دیگر استان‌های دیگر پیگیر در ساخت مسکن است.
 

مدیر کل اموال و‌املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان گفت:قولی که به استان دادیم این است که استان گلستان الگوی اتحاد مجموعه دستگاه‌های انقلابی شود و به عنوان پایلوت نشان داده شود و اعتقاد داریم باید بیش از وظایف تعیین شده عمل کنیم.

مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان گفت:با اقدامات خوبی که تاکنون شکل گرفته، در این ایام دهه فجر می‌توانیم در بین مردم سربلند باشیم.اقدامات در طرح مسکن به مرحله ظهور رسیده است.

علوی اظهار کرد:علاقه‌مندیم موضوعات مسکن را بیش از دوره‌های گذشته در استان پیشرو باشیم.


http://www.caspiankhabar.com/92801



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96