اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان:

ارشاد گلستان متعلق به همه سلایق است/ از نقد عادلانه و منصفانه استقبال می کنم
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در عرصه فرهنگ متعلق به همه علایق و سلایق است و این دیدگاه شعار نیست بلکه ایمان و باور ما است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، دکتر  محمد رعیت  ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان که در تالار فخر الدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد:یکی از سخت ترین مسئولیت ها، مسئولیت در حوزه فرهنگ است، امیدوارم خداوند در آینده به جای حرف و سخن توفیق عمل را به بنده اعطاء کند.
وی با بیان اینکه امیدوارم بیش از پیش گوش شنوای اهالی فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن باشیم و ذهن ما قابلیت فکر برای خدمت بهتر را داشته باشد، بیان کرد:ما به معنای واقعی کلمه خادم مردم هستیم، فرهنگ چیزی جز ذهنیت حاکم بر رفتار ما نیست و این ذهنیت ها رفتار شده و رفتارها فرهنگ می شود و اهل سلیم و دغدغه مند به دنبال این است که بافرهنگ باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه پهنه ادبیات فارسی، واژگان و حروف های ما هر کدام بامعنا است و تعاریف خاص و ظریفانه ای دارند، ابراز داشت:اگر ما نیز در راه خدمت این چنین باشیم بافرهنگ خواهیم شد در غیر این صورت منیت، فخرفروشی و فرصتی برای تطمیع و نفع شخصی، حزبی و گروهی و سیاسی جای آن را خواهد گرفت و بی فرهنگ خواهیم شد.

رعیت با بیان اینکه هیچ انسان عاقل و فرهیخته ای نمی پسندد که بی فرهنگ شود، افزود:اگر هر فردی در درون خود خودسازی را انجام ندهد جامعه ساخته نمی شود و به دنبال آن فرهنگ ساخته نخواهد شد و اگر فرهنگ ساخته نشود تمدنی صورت نمی گیرد لذا در گام دوم انقلاب اسلامی باید خودسازی را در دستور کار قرار دهیم و هر کسی این مهم را از خود آغاز کند.

وی با بیان اینکه  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  در عرصه فرهنگ متعلق به همه علایق و سلایق است، خاطرنشان کرد:این دیدگاه شعار نیست بلکه ایمان و باور ما است لذا دست یاری به سوی تمامی دلسوزان، دغدغه مندان و فرهیختگان دراز می کنم و از نقد منصفانه، راهگشا و عادلانه استقبال خواهم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه از مسئولان و مدیران درخواست می کنم حوزه فرهنگ را دریابند، یادآور شد:امیدوارم خداوند توفیق خدمت صادقانه و خالصانه را به همه ما اعطاء کند تا در روزی که نیستیم و توحید صورت می گیرد سربلند باشیم.


http://www.caspiankhabar.com/92723



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96