اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



عضو شورای شهر گرگان خبرداد؛

آب زیرسطحی دلیل تأخیر اجرای پروژه زیرگذرانجیراب/اعتبارافزایش یافت
عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به دلایل تأخیر اجرای پروژه زیرگذر انجیراب گفت: امیدواریم این پروژه تا ۲۲ بهمن ماه به بهره برداری برسد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، مهران کاظم نژاد اظهار کرد:طرح جامع  گرگان  از سال ۱۳۵۹ تهیه و در این طرح بازگشایی ۶۰ متری افسران دیده شده بود اما منطقه انجیراب در آن زمان وجود نداشت و خارج از محدوده شهری بود.

وی با اشاره به اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه شهرها به دلیل عدم سرمایه گذاری دولت در تامین مسکن انجام شده است، خاطرنشان کرد:ساخت و سازهای غیرمجاز مهم ترین دلیل به وجود آمدن حاشیه نشینی شهری از جمله انجیراب است.

کاظم نژاد با اشاره به اینکه برای  زیرگذر  انجیراب ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود، افزود:با توجه به اینکه در این منطقه، سطح آب بالا بوده و از طرف دیگر انشعابات آب به صورت سنتی انجام شده و کانال ندارد اجرای این پروژه با تاخیر مواجه شده است.

وی به بیان اینکه زمانی که عملیات اجرایی این زیرگذر انجام شد به کابل نوری برخورد کردیم، یادآور شد:از آنجایی که کانال کشی در این منطقه انجام نشده آب و فاضلاب هم در خصوص انشعابات سردرگم بوده و شناسایی انشعابات اصلی، کار را با سختی مواجه کرده است.

عضو  شورای اسلامی  شهر گرگان گفت:همه این مشکلات علاوه بر اینکه اجرای این پروژه را به تاخیر انداخته هزینه اجرایی عملیات پروژه زیرگذر انجیراب را به ۲۰ میلیارد تومان رسانده است.

کاظم نژاد بیان کرد:پیمانکار به سرعت در حال اجرای این پروژه در دو طرف است و امیدواریم با همه مشکلاتی که پیش رو داشته این پروژه تا ۲۲ بهمن ماه برای دسترسی مردم منطقه انجیراب به بهره برداری برسد.

گفتنی است این پروژه دهه فجر سال گذشته آغاز و مدت زمان پیش بینی شده برای اجرای آن ۶ ماه بود.


http://www.caspiankhabar.com/92616



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96