اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گرگان:

رزمایش پیامبر اعظم(ص) پیامی روشن برای دشمنان نظام است
امام جمعه گرگان با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ سپاه، گفت: این رزمایش پیامی روشن به دشمنان نظام است که هیچگاه میهن اسلامی را تهدید نکنند.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از مهر، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی  نماز جمعه گرگان اظهارکرد:برگزاری مقتدرانه رزمایش بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت عنوان پیامبر الاعظم (ص) ۱۷، پیامی به دشمنان که هیچگاه میهن اسلامی را تهدید نکنند.

امام جمعه گرگان افزود:در صورت عملی شدن تهدیدات دشمنان و آسیب به زیرساخت‌های هسته‌ای صلح آمیز کشور آن هم در هر سطحی، تهران جواب سختی به مراکز نظامی آمریکا و صهیونیسم در منطقه می‌دهد.

وی بیان کرد:امروز قدرت ایران متفاوت شده و به جایی رسیده که هیچ کشوری جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد.

نورمفیدی با اشاره به نقل قول سرلشکر رشید، گفت:در صورت عملی شدن تهدید حمله به ایران، ایران بلافاصله تمامی زیرساخت‌های نظامی متحدان آمریکا را که به نوعی در آن سهیم بودند، سرنگون خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اسرائیل بیان کرده مراکز هسته‌ای ایران را نابود می‌کنیم، گفت:ایران این قدرت را دارد که تمامی مراکز نظامی متحدان آمریکا را مورد هدف قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در گلستان اضافه کرد:در زمان جنگ تحمیلی حتی سیم خاردار نداشتیم اما هم اکنون موشک‌های دور بردی داریم که می‌توانیم مغز دشمنان را بکوبیم.

نورمفیدی با اشاره به میلاد حضرت مسیح، گفت:ولادت و میلاد این پیامبر معجزه بود و این روز را به پیروان آن حضرت تبریک می‌گوئیم.

امام جمعه گرگان همچنین با اشاره به فرارسیدن ۹ دی، آن را یک جریان بسیار مهم و تاریخی در کشور خواند.


http://www.caspiankhabar.com/92606



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96