اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



منتظری:

امیدواریم مشکلات عدیده بازار خودرو حل شود
دادستان کل کشور گفت: در بازار خودرو شاهد مشکلات عدیده‌ای هستیم که امیدواریم در دولت سیزدهم برطرف شود.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در حاشیه جلسه شورای اداری گنبد کاووس به خبرنگاران گفت:در بازار خودرو شاهد اشکالات عدیده‌ای هستیم و کمبود خودرو باعث شده تا بعضی‌ها سوء استفاده کنند و مردم هم با توجه به نیازشان به ناچار مجبور به پذیرفتن هر وسیله نقلیه‌ای هستند که در اختیارشان گذاشته می‌شود.

او ادامه داد:خودروسازان تعهد لازم را ندارند تا به کیفیت خودرو آنگونه که شایسته است بپردارند و در این صنعت اشکالات زیاد وجود دارد که امیدواریم در دولت جدید برطرف شود.

دادستان کل کشور گفت:مبنای اصلی و منشا یک سری نابسامانی‌ها و اشکالات در کشور، ترک فعل بعضی از مدیران است و یک مشکل اساسی که در این زمینه داریم این است که برای ترک فعل‌ها در قانون نیامدند جرم نگاری و مجازات متناسب با آن را تعریف کنند.

او ادامه داد:از نظر قانونی و به لحاظ حقوقی جرم و مجازات آن باید در قانون تعریف شود و ما به دنبال این هستیم این نقیصه قانونی را هر چه زودتر حل کنیم، البته بعضی از ترک فعل‌ها است که به نوعی در قانون می‌شود برای آن مجازات تعیین کرد، اما در مجموع عمده مشکلی که در این زمینه داریم بحث فقدان قانون است.


http://www.caspiankhabar.com/92571



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96