اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه موقت گرگان:

نقش پرستاران در دوران شیوع کرونا بی نظیر بود
امام جمعه موقت گرگان گفت: نقش پرستاران در مداوا و درمان بیماران کرونایی بسیار بی نظیر بود و در تاریخ ثبت خواهد شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، حجت الاسلام قاسم لیوانی در خطبه های عبادی  سیاسی   نماز جمعه   گرگان  با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب(س)و  روز پرستار  اظهار کرد:در دوران شیوع  کرونا  پرستاران در کنار پزشکان و سایر  کادر درمان  زحمات زیادی را برای خروج کشور از این بحران بر عهده داشتند.

لیوانی ادامه داد:متاسفانه در راه درمان و بهبودی بیماران شاهد از دست رفتن جان تعداد زیادی از پرستاران بودیم و این افراد پرتلاش و ایثارگر در زمره شهدای سلامت قرار گرفتند.

وی همچنین به شخصیت والای حضرت زینب(س)اشاره کرد و گفت:بعد از حادثه کربلا لشکریان بنی امیه تصور کردند که حادثه کربلا فراموش شده و کسی از این واقعه مطلع نخواهد شد.

امام جمعه موقت گرگان افزود:لشکریان عبیدالله بن زیاد بسیاری از مردان و حتی کودکان را در کاروان امام حسین(ع)به شهادت رساندند و زنان و دختران این قافله را به اسارت بردند.

وی گفت:اما افشاگری های حضرت زینب(س)در کوفه و مدینه سبب شد تا خون امام حسین(ع)و یاران وفادارش برای همیشه تاریخ زنده و جوشان باقی بماند.

لیوانی گفت:حضرت زینب(س)برای زنده ماندن حادثه کربلا از هر فرصتی برای بیان این رخداد عظیم تاریخی استفاده می‌کرد.

وی همچنین به سالروز شهادت شهید ایت الله دستغیب اشاره کرد و افزود:این روحانی ارزشمند که در محراب نماز جمعه شیراز به شهادت رسید نقش بسزایی در تبیین اندیشه های والای حضرت امام خمینی(ره)ایفا کرد.


http://www.caspiankhabar.com/92538



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96