اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



با حضور جمعی از اهالی رسانه؛

پوستر فراخوان سومین جشنواره کالاهای فرهنگی "فیروزه" استان گلستان رونمایی شد
عادله کشمیری: باید برای برند شدن کالاهای فرهنگی استان تلاشی مضاعف کنیم.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  گلستان، آیین رونمایی از  پوستر فراخوان سومین جشنواره کالاهای  فرهنگی "فیروزه"استان گلستان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و جمعی از معاونین و کارکنان ستادی آن اداره کل و اصحاب رسانه در صبح امروز پنج شنبه  27 آبان ماه برگزار شد.

در این نشست  عادله کشمیری  ضمن اشاره به برپایی بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و نیز سی و دومین جشنواره تئاتر گلستان همزمان با این رویداد فرهنگی، گفت:هدف کلی برگزاری جشنواره"فیروزه"شناسایی کالاها و محصولات فرهنگی، ترویج محصولات فرهنگی و گفتمان سازی تولید و مصرف فرهنگی با نگاه ویژه به کالای فرهنگی استان‌ها است.

وی افزود:همچنین شناسایی محصولات و شبکه‌سازی تولید تا فروش و تعریف و برنامه‌ریزی تولیدات نو از هدف‌های غایی این رویداد فرهنگی تعریف شده است

کشمیری سپس ضمن ارائه گزارشی از ادوار پیشین این جشنواره در گلستان و کسب افتخارات گلستان در سطح ملی، اظهار کرد:با وجود 16 قوم از 24 قوم کشور در استان گلستان؛ می توان گفت که گلستان پایتخت فرهنگی اقوام ایران است و باید از این ظرفیت عظیم فرهنگی به نحوی شایسه بهره مند شویم.

وی در توضیح جشنواره، گفت:جشنواره در سه موضوع هدایای فرهنگی، عروسک و اسباب بازی برپا می شود و علاقه مندان تا 20 دی ماه فرصت دارند اطلاعات آثار خود را از طریق پورتال بارگذاری کنند و آثار را به دبیرخانه تحویل دهند.

کشمیری با اشاره به اینکه باید برای برند شدن کالاهای فرهنگی استان تلاشی مضاعف کنیم، گفت:علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس 01732243859 تماس حاصل فرمایند.

یادآوری می شود در این نشست، از پوستر فراخوان سومین جشنواره کالاهای فرهنگی"فیروزه"استان گلستان رونمایی به عمل آمد.


http://www.caspiankhabar.com/92474



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96