اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده سپاه گلستان: حضور حداکثری در انتخابات توطئه‌های دشمن را نقش برآب می‌کند
فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: دشمن و رسانه‌های غربی همواره به دنبال ایجاد خلل در امر انتخابات هستند و با ایجاد نارضایتی در مردم به دنبال این هدف خود هستند؛ حضور حداکثری و پرشور در صحنه انتخابات تمام اهداف دشمن را نقش بر آب می‌سازد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی  سپاه  گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی در مراسم یادواره شهدا بسیج ادارات، کارگری و اصناف شهرستان گمیشان با اشاره به پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ 12 روزه اخیر اظهار داشت:شکست اسرائیل نشان‌دهنده افول استکبار و استعمار آمریکا در منطقه است.

وی خاطرنشان کرد:با حضور ایران زمینه خروج آمریکا از افغانستان نیز فراهم شد و همین اتفاق در عراق توسط آمریکا و ناتو و کشورهای غربی رخ داد که به بهانه‌های مختلف در این کشور حضور داشتند و هدف اصلی آنان به غارت بردن ثروت و ذخایر ملی این کشور بود که خوشبختانه با حضور ایران در منطقه نقشه استکبار به سرانجام نرسید.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت:با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و با تصمیم گیری مجلس عراق تصمیم بر اخراج آمریکایی‌ها از این کشور شد که این یک پیروزی بزرگ برای ملت‌های مسلمان منطقه است.

وی با اشاره به  انتخابات  پیش رو نیز گفت:انتخابات 28 خرداد را می‌توان یکی از مهمترین و سرنوشت سازترین انتخابات ریاست جمهوری از ابتدا تاکنون ارزیابی کرد.این انتخابات در شرایطی برگزار می‌شود که از یک سو نشانه‌های افول قدرت شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار بیش از پیش آشکار شده و از سوی دیگر مردم عزیزمان به دلیل مشکلات ناشی از تحریم‌های خارجی و سوء مدیریت‌های داخلی به شدت از وضع موجود ناراضی و گله‌مند هستند.

 سردار ملک  شاهکوهی گفت:در این شرایط سخت و دشوار یک انتخاب پرشور با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح از سوی مردم تنها راه علاج دردهای مزمن و مشکلات پیچیده کشور است.

وی افزود:دشمن و رسانه‌های غربی همواره به دنبال ایجاد خلل در امر انتخابات هستند و با ایجاد نارضایتی در مردم به دنبال این هدف خود هستند؛ حضور حداکثری و پرشور در صحنه انتخابات تمام اهداف دشمن را نقش بر آب می‌سازد.

فرمانده سپاه نینوای استان گفت:تاریخ نشان می‌دهد در صدر اسلام و در جنگ احد، در حالی که پیامبر(ص)پیروز جنگ بود به دلیل بی توجهی جبهه خودی جنگی را که تا یک قدمی پیروزی آن بودند، شکست خوردند؛ ما نیز در یک قدمی پیروزی هستیم و پیروزی ما در گرو این انتخابات است.

وی اظهار داشت:ما با هر رأی خود موشکی به سمت دشمن رها کرده و امنیت خود را تضمین می‌کنیم؛ با حفظ انسجام و وحدت ملی می‌توانیم توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم.


http://www.caspiankhabar.com/91864



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96