اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نماز جمعه ۳۱ اردیبهشت‌ماه در گرگان و ۱۷ شهر استان گلستان اقامه نمی‌شود
با توجه وضعیت نارنجی کرونا در برخی شهرهای استان گلستان نماز جمعه این هفته ۳۱ اردیبهشت در گرگان و ۱۷ شهر دیگر اقامه نمی‌شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، نمازجمعه این هفته(31 اردیبهشت ماه)به علت وضعیت نارنجی شیوع  کرونا  در برخی شهرستان‌های استان برگزار نمی‌شود.

آن طور که شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان  گلستان  اعلام کرده، مردم می‌توانند این هفته در شهرهای آق قلا، انبارالوم، بندرترکمن، گمیشان، رامیان، دلند، خان‌ببین، تاتار، گنبدکاووس، آزادشهر، نگین‌شهر، کلاله و مراوه‌تپه با رعایت اصول و مقررات  بهداشت ی و فاصله اجتماعی در  نماز جمعه  شرکت کنند.

همراه داشتن وسایل شخصی از جمله مهر و جانماز و بانوان چادر نماز و همچنین استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری فیزیکی باید مورد توجه نمازگزاران قرار داشته باشد.

برهمین اساس نماز جمعه این هفته مانند چند هفته اخیر در گرگان(مرکز استان)و 17 شهر دیگر به علت وضعیت هشدار کرونایی اقامه نخواهد شد.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی استان در روزهای اخیر افزایش یافته و با توجه به گردش ویروس‌های جهش یافته در استان‌های مختلف نگرانی از اوج گیری دوباره بیماری وجود دارد.

وضعیت 8 شهرستان در استان گلستان از نظر رنگ بندی شیوع کرونا زرد است و 6 شهرستان از در غرب و مرکز استان همچنان در وضعیت هشدار و نارنجی هستند.


http://www.caspiankhabar.com/91848



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96