اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

آیت الله مصباح یزدی در عرصه های مختلف انقلاب نقش آفرین بود
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: آیت الله مصباح یزدی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی به خوبی نقش آفرینی کردند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، ضمن تسلیت  رحلت  آیت الله مصباح یزدی، اظهار کرد:علما چراغ پرفروغ جامعه و راهنمای مردم هستند.

وی بیان کرد:آیت الله مصباح یزدی عالمی باسواد، محقق، صاحب‌نظر، توانمند در تربیت طلاب و خوش سابقه در انقلاب اسلامی و اطاعت از امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود.

ولی نژاد اضافه کرد:ایشان در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی و در مجلس خبرگان به خوبی نقش آفرینی کردند.

وی از راه اندازی مرکز آموزشی ویژه طلاب توسط آیت الله مصباح یزدی خبرداد و تاکید کرد:وی در زمینه تربیت طلاب و آموزش نقش آفرین بوده و افراد زیادی را به جامعه معرفی کرد که همگی در جامعه موثر هستند.

مدیرکل  تبلیغات اسلامی  گلستان گفت:آیت‌الله مصباح یزدی در نوشتن مقالات و تالیف کتاب چیره دست بوده و کتب ایشان هم مورد استفاده همگان قرار می گیرد.

وی با اشاره به سخن رهبر انقلاب مبنی بر اینکه آیت الله مصباح یزدی به مجلس خبرگان وزانت می‌بخشند، افزود:این امر نشان می‌دهد که توانایی‌های آیت الله مصباح یزدی ارزنده و موثر بوده است.

ولی نژاد عنوان کرد:مصباح یزدی در حوزه علمیه شخصیت موثری داشته و در مناظرات و گفتگوهای علمی و نگارش مقالات دقت نظر و تبحر لازم را داشت و زبانزد خاص و عام بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با تأکید بر اینکه مرحوم مصباح یزدی، شخصیتی ممتاز و نظریه پرداز در انقلاب اسلامی بودند، اظهارکرد:رسیدن به چنین جایگاه محصول خون دل خوردن و تحمل زحمات فراوان است و از دست دادن این افرادی به جامعه خسارت وارد کرده و مردم از فیض آنها محروم می شوند که امیدواریم راه و رسم آنها قابل بهره برداری باشد.


http://www.caspiankhabar.com/91474



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96