اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اتخاذ تمهیدات لازم برای مواجهه با یخبندان احتمالی در گرگان
فرماندار گرگان با اشاره به در پیش بودن سامانه سرد بارشی و احتمال بارش برف و یخبندان در این شهرستان، گفت: از دستگاه‌های اجرایی مرتبط خواسته شده تمهیدات لازم را برای این شرایط اتخاذ کنند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا،  محمد حمیدی  امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران اظهار کرد:با توجه به اخطاریه اداره کل  هواشناسی  استان و احتمال بارش برف و  یخبندان  در این شهرستان، شهرداران هر ۴ شهر باید پیش‌بینی لازم را برای مقابله با بحران و یخ‌زدگی معابر داشته باشند و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز تمهیدات لازم را برای مواجهه با احتمال مسدود شدن محور زیارت و توسکستان در نظر بگیرد.

وی از اداره کل هواشناسی خواست در این چند روز وضعیت کامل آب و هوایی و اخطاریه‌های هواشناسی را به مدیران دستگاه‌های مربوطه اطلاع‌رسانی کند.

 فرماندار   گرگان  در ادامه با اشاره به تأمین  گاز  در شرایط بحرانی، گفت:به دلیل اینکه زیرساخت شرکت‌های تأمین نیرو مانند گاز برای شرایط نرمال و ثابت تعیین شده است، ضروری است همه شهروندان صرفه‌جویی لازم در مصرف گاز را در مواقع بحرانی داشته باشند.

حمیدی با اشاره به لزوم صرفه‌جویی در مصرف گاز، تأکید کرد:تمامی ادارات، بیمارستان‌ها، نانوایی‌ها و مراکز خدماتی باید اقدام به دوگانه‌سوز شدن کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان نیز با بیان اینکه تاکنون ۶۵٠ تن ماسه و نمک تهیه و در انبارهای مخصوص دپو شده است، گفت:علاوه بر این ماشین‌های سنگین نمک‌پاش و برف‌روب آمادگی کامل را جهت امدادرسانی در محورهای یخ‌زده دارند.


http://www.caspiankhabar.com/91460



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96