اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس اداره استاندارد گنبدکاووس خبرداد

کشف و توقیف ۲ محموله غیراستاندارد پوشک بچه در گلستان
رئیس اداره استاندارد گنبدکاووس از توقیف دو محموله غیربهداشتی و غیراستاندارد پوشک بچه به صورت فله ای در گنبدکاووس و مینودشت خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، محسن خسروی اظهارکرد:تیم بازرسی اداره  استاندارد   گنبد کاووس در راستای اجرای وظایف نظارتی و در بازدیدهای خود موفق به کشف و توقیف دو محموله پوشک بچه فاقد نشان استاندارد شد که به صورت فله ای و غیر بهداشتی  در شهرستان گنبدکاووس و مینودشت توزیع و به فروش می رسید.

وی تصریح کرد:در این بازرسی مجموعاً پنج هزار عدد پوشک به صوت فله ای، بدون نام و نشان تجاری و بدون اصالت و هزار عدد پوشک بچه با نام های تجاری مختلف که همگی علاوه بر غیربهداشتی بودن، فاقد علامت استاندارد بود، کشف و توقیف و با دستور قضایی دادستان مینودشت امحا شد.

رئیس اداره استاندارد گنبد کاووس خاطرنشان کرد:این نوع پوشک در بعضی از واحدهای تولیدی کشور از محل ضایعات ناشی از خط تولید همان کارخانه ها به کیفیت بسیار پایین تولید شده و م تخلف ان، پوشک ها را به صورت فله ای توسط دست فروشان سیار در مبادی ورودی و خروجی شهرهای شرق استان و یا شبانه در میادین مرکزی شهرها به ویژه شهرستان گنبدکاووس به فروش می رساندند.

وی بیان کرد:توزیع و فروش پوشک ها به صورت فله و بدون رعایت اصول و ضوابط بهداشتی و با کیفیت پایین و بدون علامت استاندارد باعث جذب و انتقال آلودگی میکروبی می‌شود که آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به سلامتی کودک وارد خواهد کرد.


http://www.caspiankhabar.com/91451



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96