اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل هواشناسی گلستان خبرداد

احتمال بارش های پراکنده درگلستان/ دمای هوا کاهش می یابد
مدیرکل هواشناسی گلستان با بیان این که شاهد بارش های پراکنده در استان خواهیم بود، گفت: شامگاه چهارشنبه سرعت وزش باد در مراوه تپه به ۱۱۵ کیلومتر بر ساعت رسید.

نوربخش داداشی در گفتگو با  کاسپین خبر  اظهارکرد:برای امروز(پنجشنبه)رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد در  استان  پیش بینی شده و روند کاهشی دما را شاهد خواهیم بود.

وی افزود:در روزهای جمعه و شنبه، جو نسبتاً پایدار بر منطقه حاکم است و آسمان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

داداشی ادامه داد:از شامگاه شنبه مجدداً افزایش ابر و  بارش  های پراکنده اتفاق می افتد و وزش باد شدید را پیش بینی می کنیم.

وی اضافه کرد:روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری و با بارش پراکنده و رعدوبرق و وزش باد موقتی همراه خواهد بود.

داداشی متذکر شد که در روز گذشته(چهارشنبه)شاهد وزش باد شدید در برخی از نقاط استان بودیم و سرعت وزش باد در مراوه تپه به ۱۱۵ کیلومتر بر ساعت، در کلاله به ۹۴ و در مینودشت به ۸۶ کیلومتر بر ساعت رسید.

مدیرکل  هواشناسی  گلستان بیان کرد:در ۲۴ ساعت گذشته مینودشت با ۳۹ درجه گرمترین شهر استان بود و دمای مراوه تپه هم در خنک ترین ساعت به ۱۷ درجه رسید.

داداشی با اشاره به روند کاهشی دما، گفت:پیش بینی می شود که دمای گرگان به ۲۷ درجه و دمای گنبدکاووس هم به ۳۲ درجه سانتیگراد برسد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/90611



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96