اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



چهار صیاد غیرمجاز پرندگان شکاری دستگیر شدند
فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان گفت: ماموران این یگان نظامی در ۴۸ ساعت گذشته حین گشت‌زنی‌های خود چهار صیاد غیرمجاز پرندگان شکاری را که در حریم امنیتی مرزهای استان در حال طعمه‌گذاری بودند شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمدرضا سراوانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار کاسپین خبر اظهارداشت:سه نفر از این شکارچیان در حریم امنیتی مرز در محدوده روستاهای دانشمند داشلی برون، آق‌تقه مراوه تپه و سنگرتپه آق‌قلا در حال طعمه‌گذاری بودند و  یک نفر دیگر در ایست و بازرسی داشلی‌برون به دلیل داشتن پرنده زنده در خودرو، توسط مرزبانان دستگیر شدند.

وی افزود:ماموران مرزبانی از این افراد ۱۰ قطعه کبوتر، یک قطعه بلدرچین و یک قطعه کبک که به عنوان طعمه‌استفاده می‌شوند و یک قطعه باقرقره شکارشده به همراه پنج عدد تله، دو قبضه سلاح شکاری و مقادیری فشنگ ساچمه‌ای و یک عدد دوربین شکاری کشف کردند.

فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان گفت:ماموران مرزبانی در ایست و بازرسی سه راهی داشلی برون حدود ۴۰ هزار نخ سیگار داخلی غیرمجاز و ۱۸۰ نخ سیگار خارجی قاچاق را از یک فرد از اهالی اینچه‌برون که عامل فروش دخانیات نبوده، توقیف کردند.

سرهنگ سراوانی از آتش گرفتن یک انبار کاه در روستای نارلی‌آجی‌سو مراوه تپه متعلق به یکی از عشایر کرد خراسان شمالی و نابودی هشت تن کاه خبر داد و گفت:با همکاری مرزبانان، نیروهای آتش‌نشانی و مردم محلی، آتش‌سوزی که پنجشنبه شب رخ‌داده بود بعد از چند ساعت مهار شد اما بررسی علت وقوع حادثه و دستگیری عامل یا عوامل آن توسط مرزبانی در دست پیگیری است.

به گزارش کاسپین خبر ، هنگ مرزی اترک گلستان، مسوولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی ۳۵۰ کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان گنبدکاووس است./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8469



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96