اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



«ملوان بندرگز» به لیگ دسته یک فوتبال ساحلی سقوط کرد
تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز پس از یک دهه فعالیت مداوم در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شب گذشته پس از ثبت شکست برابر تیم پارس جنوبی به لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور سقوط کرد.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، تیم  فوتبال ساحلی  ملوان  بندرگز  شب گذشته از هفته 21 لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور در زمین حریف به مصاف تیم فوتبال ساحلی«پارس جنوبی»رفت که با نتیجه پنج بر یک شکست خورد.

با کسب این نتیجه ملوان بندرگز با 11 امتیاز، 4 پیروزی، یک برد و 17 باخت سقوطش به همراه تیم شهدای«چلیچه»به لیگ دسته یک قطعی شد.

ملوان بندرگز که امسال با ترکیبی جوان و کم‌تجربه وارد لیگ برتر شده بود سعی داشت با حفظ امتیاز تیم در لیگ برتر، آینده‌ای درخشان را برای فوتبال ساحلی بندرگز رقم بزند و با بازیکن‌سازی و پشتوانه‌سازی تیم، در سال‌های آینده تیمی متفاوت را وارد عرصه کند.

بدشانسی عامل باخت‌های«ملوان بندرگز»در نیم فصل دوم

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز که در گذشته بازیکن این تیم بوده و در سال‌های اخیر وظیفه هدایت تیم را بر عهده داشته است، در گفت‌وگو با خبرنگار کاسپین خبر در گرگان اظهار کرد:امسال ما بستری را فراهم کردیم که طی 10 سال گذشته باید آن را اجرایی می‌کردیم و آن هم جوانگرایی تیم بود.

مهران شهسوار بیان کرد:سه ماه قبل از آغاز مسابقات جلسه‌ای را با هیات مدیره و مدیران باشگاه برگزار کردیم و تصمیم گرفتیم امسال با نگاه جوانگرایی وارد لیگ شویم که اتفاق بسیار خوبی بود.

وی اضافه کرد:در همان ابتدا تصمیم بر این گرفتیم که با 100 درصد نیروهای بومی وارد مسابقات شویم و اگر در نیم فصل نتیجه مناسبی نگرفتیم و خطر سقوط وجود داشت تیم را تقویت کنیم و بازیکنان شاخص را جذب کنیم تا سهمیه لیگ حفظ شود و سال آینده روند بومی‌گرایی ادامه پیدا کند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز تصریح کرد:در نیم فصل به مدیران باشگاه و مالک باشگاه اعلام کردیم که نتیجه خوبی نگرفتیم اما مالک باشگاه از جوانگرایی و بومی‌گرایی حمایت کرده و اعلام کردند اگر به لیگ دسته یک هم سقوط کنیم روند باید ادامه داشته باشد و با کمک هم تیم را تقویت خواهیم کرد.

شهسوار گفت:در نیم فصل دوم بدشانسی‌های زیادی گریبان ما را گرفت و خیلی از بازی‌هایی که لایق برد بودیم را در لحظات حساس واگذار کردیم.

وی تاکید کرد:این جوانگرایی و بومی‌گرایی باید 10 سال گذشته انجام می‌شد و اگر امسال هم انجام نمی‌دادیم و اگر با وجود سقوط این روند ادامه پیدا نکند باز هم در سال‌های آینده به مشکل برخورد می‌کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز خاطرنشان کرد:اگر سال بعد باشم یا نباشم، کسی که کنار این تیم کار می‌کند کار راحت‌تری را خواهد داشت.

شهسوار گفت:یکی از انتقاداتی که به بازیکنان ما وارد است نداشتن نگاه تخصصی به فوتبال ساحلی است زیرا برخی از بازیکنان پس از پایان لیگ به سمت فوتبال چمنی می‌روند و این باعث می‌شود کیفیت کار بازیکنان ما کاهش یابد در شرایطی که باید پس از پایان لیگ با استراحت چند روزه و یا دو هفته‌ای دوباره تمریناتشان را شروع کنند تا در طول بازی‌های لیگ به مشکل برخورد نکنند.

وی در پایان با انتقاد از زمین فوتبال ساحلی در بندرگز هم بیان کرد:نمی‌خواهم باخت‌ها را به گردن کسی بیاندازم اما به واقع ماسه‌ای که در زمین فوتبال ساحلی ملوان بندرگز استفاده شد به هیچ عنوان ماسه مناسبی نبود و بازیکنان ما در بازی‌هایی که میهمان بودیم در زمین حریف با شرایط متفاوتی روبرو بودند.

گفتنی است، تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز در آخرین دیدار این فصل از لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور روز شنبه 23 شهریور ماه جاری در بندرگز به مصاف تیم شهردای چلیچه خواهد رفت./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8272



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96