اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۳۶۰ معلم جذب آموزش و پرورش گلستان می‎‌شوند
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: ۳۶۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان جذب می‌شوند.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، احسان گوهری‌راد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت:360  معلم  برای سال تحصیلی جدید جذب آموزش و پرورش استان می‌شوند.

وی افزود:بر اساس مصوبه دولت حدود 16 هزار معلم از طریق ماده 28 و فارغ‌التحصیلان  دانشگاه فرهنگیان  برای رفع کمبود معلم در استان برای سال تحصیلی آینده جذب سیستم آموزشی می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان داشت:توزیع شهرستانی برای جذب معلمان جدید به زودی انجام و لیست آن به وزارت آموزش و پرورش ارسال خواهد شد.قرار است در آینده‌ای نزدیک زمان برگزاری آزمون و نحوه جذب این افراد اطلاع‌رسانی شود.

وی با اشاره به تجاری‌سازی برخی از فضاهای آموزشی بلااستفاده در استان گفت:حدود 19 هزار و 500 مترمربع از فضاهای آموزشی در استان بلااستفاده مانده که قرار است با استفاده از ظرفیت بودجه پارسال و امسال بخشی از این فضاها تجاری‌سازی شود.شناسایی این فضاها در دستور کار قرار دارد و پس از احصا در شورای آموزش و پرورش مطرح خواهد شد.

گوهری‌راد هدف از اجرای این طرح را درآمدزایی برای آموزش و پرورش دانست و افزود:تاکنون 33 مورد از این فضاها در استان شناسایی شد که براساس بررسی‌های کارشناسی حدود 500 متر مربع آن قابلیت تجاری‌سازی دارد./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7822



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96