اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل هواشناسی گلستان خبرداد:

افزایش ۶ درجه ای دما در گلستان/وقوع بارش های رگباری از عصر دوشنبه
مدیرکل هواشناسی گلستان از افزایش ۶ درجه ای دما در گلستان خبرداد و گفت: از عصر دوشنبه با توجه به ریزش هوای خنک و مرطوب به گلستان وقوع رگبار و رعد و برق را شاهد خواهیم بود.

نوربخش داداشی در گفتگو با کاسپین خبر اظهارکرد:طبق آخرین الگوهای پیش یابی در ساعات پایانی امشب(یکشنبه)، احتمال وقوع  رگبار  پراکنده و وزش باد در برخی از نقاط کوهپایه ای و کوهستانی استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه دمای هوای شهرهای استان امروز بین ۳۲ تا ۳۴ درجه سانتیگراد بود، افزود:از فردا صبح با توجه به حاکمیت جریانات جنوبی روند  افزایش دما  در نقاط مختلف استان را شاهد خواهیم بود که به طوری که در گرمترین ساعت بیشینه دما در بیشتر شهرهای شرقی استان به ۴۰ درجه سلسیوس خواهد رسید.

داداشی گفت:از بعدازظهر دوشنبه با توجه به ریزش هوای خنک و مرطوب به استان شاهد رشد ابرهای همرفتی، وزش باد، وقوع رگبار و رعد و برق خواهیم بود که این روند تا روز سه شنبه ادامه دارد.

وی بیان کرد:طی روز سه شنبه با تداوم جریانات شمالی آسمان استان نیمه ابری تا ابری خواهد بود که در بعضی ساعات با رگبارهای پراکنده همراه خواهد شد این وضعیت به تناوب تا بامداد چهارشنبه ادامه خواهد داشت.مهر


http://www.caspiankhabar.com/7818



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96