اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رقابت های کاراته قهرمانی کشور در گنبدکاووس آغاز شد
هجدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی کشور سبک "گوجوکای کن بوکان" انتخابی تیم ملی زنان و مردان، روز پنجشنبه به میزبانی شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان آغاز شد.

رییس اداره  ورزش و جوانان   گنبد کاووس در گفت و گو با کاسپین خبر اظهار داشت:در ادین دوره از مسابقات ۱۴ تیم از استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، گلستان، مازندران، تهران، کرج، توابع تهران، کرمان، گیلان، سمنان، اردبیل، همدان و خوزستان شرکت دارند.

حجت الله یوسفی افزود:در مجموع ۷۰۰  کاراته  کا زن و مرد سبک گوجوکای کن بوکان در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، در تمامی تمام اوزان در روزهای ۲۷ و ۲۸ تیر در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی گنبد با هم رقابت می کنند.

وی ادامه داد:امروز رقابت ها در بخش زنان و فردا در بخش مردان برگزالر می شود و نفرات برتر هر کدام از سنین و اوزان، به عنوان اعضای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران برای حضور در مسابقات جهانی در شهریور ماه به مالزی اعزام می شوند.

به گفته وی، بیشترین شرکت کننده در این رقابت ها با حضور ۱۲۰ زن و ۱۰۰ مرد از استان گلستان است.

سبک گوجوکای کن بوکان، شاخه رسمی فدراسیون کاراته گوجو کای ژاپن است و ایرج تیمورنژاد با توجه به آخرین انتخاباتی که در ایران برگزار شده به عنوان رئیس سبک گوجوگای جی کی اف در کشور انتخاب شد؛ وی همچنین ریاست گوجوکای جی کی اف/کن بوکان را در ایران برعهده دارد.
این سازمان همچنین با چند فدراسیون کاراته مانند فدراسیون کاراته ایران، فدراسیون جهانی گوجوریو کاراته، فدراسیون کاراته گوجوریو آسیا و فدراسیون کاراته گوجوکای ژاپن همکاری می کند./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/7775



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96