اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیران کل بانوان و خانواده و امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان معرفی شدند
مدیرکل جدید دفتر بانوان و خانواده و سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان امروز در مراسمی با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری معرفی شدند.

مدیرکل جدید دفتر بانوان و خانواده و  سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی  استانداری گلستان امروز در مراسمی با حضور  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری  معرفی شدند.

به گزارش کاسپین خبر، در مراسمی با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری،  علی برزمینی  به عنوان سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی و خانم  الهه غیناقی  به عنوان  سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری  معرفی و از عبدالرضا چراغعلی و کلثوم غفاری مدیران کل پیشین تقدیر شد.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در این جلسه گفت:هیچ تهدیدی در کشور بالاتر از آسیب‌های اجتماعی نیست و نگرانی‌ها و دغدغه‌های بی‌شماری از سوی مسئولان در این حوزه وجود دارد.

 

عبدالرضا چراغعلی ادامه داد:کار در حوزه اجتماعی و فرهنگی استانداری به واقع سخت است و تلاش دوچندانی را می‌طلبد که خوشبختانه با شناختی که از آقای برزمینی جانباز دوران دفاع مقدس با سابقه 4 سال حضور معاونت اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی دارم، این شایستگی را دارند و منشاء خدمت، خواهند بود.

 

وی بیان کرد:در حوزه بانوان و خانواده نیز انتظار ما از مدیریت این اداره کل این است که با تعامل با اداره کل امور اجتماعی و سایر ادارات کل حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌های این حوزه بتوانند شاخص‌های مربوط به حوزه زنان و خانواده را در استان گلستان ارتقاء دهند.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با تأکید بر پرهیز از نگاه‌های حزبی و سیاسی مدیران خاطرنشان کرد:همه ما باید فراتر از جریانات سیاسی به عنوان سرباز نظام و دولت در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و عملکرد دولت را در حوزه‌های مختلف تبیین و امید و نشاط را به جامعه تزریق کنیم/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7340



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96