اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مسابقات اسکواش غرب آسیا از ۳۰ بهمن در گلستان
رئیس هیئت اسکواش استان گلستان گفت: مسابقات اسکواش غرب آسیا به میزبانی گرگان مرکز استان گلستان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت  اسکواش  استان گلستان گفت: مسابقات اسکواش غرب آسیا  به میزبانی گرگان مرکز استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش کاسپین خبر،  محمدرضا موسایی  ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به میزبانی استان گلستان از مسابقات برون‌مرزی اسکواش اظهارداشت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقات اسکواش غرب آسیا از 30 بهمن تا 5 اسفند ماه به میزبانی گرگان برگزار خواهد شد.

 

وی افزود:این رقابت‌ها به صورت تیمی و انفرادی در خانه اسکواش استان گلستان در گرگان برگزار می‌شود.

 

 رئیس هیئت اسکواش استان گلستان  اظهار کرد:این رقابت‌ها همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حمایت و کمک استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان و توجه ویژه رئیس فدراسیون و کادر اجرایی فدراسیون در گرگان برگزار می‌شود.

 

موسایی گفت:اکنون فدراسیون اسکواش در حال رایزنی برای حضور حداکثری کشورهای عضو کنفدراسیون غرب آسیا است و استان نیز در حال آماده‌سازی و بازسازی سالن مکان برگزاری مسابقات در شان مسابقات بین‌المللی است.

 

وی اظهار کرد:تیم‌های اسکواش کشورهای مانند ایران، کویت، قطر، عراق، اردن و لبنان در بین کشورهای غرب آسیا دارای شرایط مناسب و دارای وزن از نظر ورزش اسکواش هستند.

 

رئیس هیئت اسکواش استان گلستان با اشاره به شرایط مطلوب و روبه رشد اسکواش در استان گفت:حفظ وضعیت موجود و استعدادیابی مهمترین اولویت هیات اسکواش استان است و با توجه به برگزاری مسابقات بین‌المللی در استان و تاثیرگذاری این رقابت‌ها از نظر تبلیغات گسترده صدا وسیما، مطبوعات، شبکه‌های خبری مجازی در استان بزرگترین پتانسیل ما در جهت نفوذ در لایه‌های اجتماعی به خصوص مدارس است.

 

موسایی افزود:امیدواریم با مشارکت و همکاری همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مسئولان ورزش استان و مسئولین شهری و همراهی همه رسانه های گروهی استانی و ملی بتوانیم مسابقات را همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهترین نحو ممکن برگزار کنیم/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7305



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96