اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون سیاسی امنیتی فرمانداری گرگان خبر داد:

کاهش ۶.۲ درصدی نرخ طلاق طی ۸ ماهه نخست امسال در گرگان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گرگان گفت: طبق آمار اعلام شده از سوی ثبت احوال، نرخ طلاق طی هشت ماهه امسال در گرگان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۶.۲ درصد کاهش یافته است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری  گرگان گفت:طبق آمار اعلام شده از سوی ثبت احوال، نرخ  طلاق  طی هشت ماهه امسال در گرگان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۶.۲ درصد کاهش یافته است.

 

به گزارش کاسپین خبر،  علی اکبر قجری  اظهار کرد:طبق آمار اعلام شده از سوی ثبت احوال شهرستان گرگان، نرخ طلاق در هشت ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۶.۲ درصد کاهش یافته است.

 

وی افزود:تقویت تاب آوری اجتماعی به ویژه در حوزه خانوادگی یکی از موضوعات محوری در برنامه های تحکیم بنیان خانواده است که با جدیت از سوی امور بانوان و خانواده فرمانداری گرگان در چارچوب برنامه های ابلاغی مورد پیگیری قرار گرفته و هم اکنون هم در ۱۲ روستای شهرستان با سرفصل های گوناگون همچون تهدیدات فضای مجازی و امنیت خانواده، اخلاق و انحرافات اخلاقی در خانواده، سرطان ها، ارتباط و شناخت زوجین و بهداشت روان، تندرستی، نشاط و ورزش در حال اجرا است.

 

قجری تأکید کرد:تداوم اجرای این نوع برنامه ها، قطعاً نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق در شهرستان گرگان داشته و خواهد داشت/مهر

 


http://www.caspiankhabar.com/7298



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96