اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بیشترین علت مرگ و میر در گنبدکاووس اعلام شد/ افزایش 6 درصدی گزارش فوت در گنبد
بیماری قلبی عروقی بیشترین علت مرگ و میر در شهرستان گنبدکاووس است و سرطان‌ها و حوادث در رتبه دوم و سوم علل فوت هستند.

 رئیس اداره ثبت احوال شهرستان گنبدکاووس گفت:بیماری قلبی عروقی بیشترین علت مرگ و میر در شهرستان گنبدکاووس است و سرطان‌ها و حوادث در رتبه دوم و سوم علل فوت هستند.

به گزارش کاسپین خبر، غلامرضا مهماندوست ظهر امروز در جلسه شورای اداری به مناسبت یکصدمین سالگرد تاسیس ثبت احوال در کشور اظهارداشت:در 8 ماهه امسال یک‌هزار و 32 نفر به علت‌های مختلف در شهرستان گنبدکاووس فوت کردند که نسبت به سال گذشته در مدت مشابه 6 درصد افزایش ثبت فوت گزارش شده است.

وی افزود:همچنین در همین مدت 5 هزارو 627 نفر در شهرستان متولد شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6.6 درصد کاهش ثبت ولادت داشتیم.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان گنبدکاووس بیان داشت:2 هزار و 140 مورد ازدواج و 401 مورد طلاق در 8 ماهه امسال در شهرستان به ثبت رسیده که در هر 2 مورد کاهش ثبت وقایع گزارش شده است.

وی ادامه داد:ارائه خدمات ثبت احوال بعد از انقلاب اسلامی با تحول شگرفی همراه بوده و در حال حاضر در گنبدکاووس 4 دفتر پیشخوان شهری، 2 دفتر پیشخوان روستایی، یک نمایندگی در شهر اینچه‌برون، یک ایستگاه سیار و 2 ایستگاه در اداره پست به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

مهماندوست گفت:250 هزار واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند که تاکنون 80 درصد آنها در حدود 195 هزار و 431 نفر درخواست کارت ملی کردند/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7285



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96