اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون اجرایی سپاه نینوا استان گلستان:

۶۵۰۰ دانش‌آموز گلستانی به راهیان‌نور اعزام می‌شوند
معاون اجرایی سپاه نینوا استان گلستان گفت: تا پایان سال ۹۷ تعداد ۶ هزارو ۵۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر گلستانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

معاون اجرایی سپاه نینوا استان گلستان گفت:تا پایان سال ۹۷ تعداد ۶ هزارو ۵۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر گلستانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان آزادشهر، سرهنگ سید علی مهاجر صبح امروز در افتتاح متمرکز استانی اعزام راهیان نور استان گلستان در جوار شهدای گمنام این شهرستان اظهار داشت:امروز شاهد اعزام مرحله دوم دانش‌آموزان دختر گلستانی به کربلای ایران هستیم که در این مرحله یک‌هزار و 500  دانش آموز  دختر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

 

وی افزود:در مرحله نخست نیز یک‌هزار و 553 دانش آموز دختر گلستانی به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.

 

 معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان  بیان داشت:در این اعزام دانش آموزان از 5 یادمان دفاع مقدس بازدید کرده و در رزمایش عملیات خرمشهر حضور خواهند داشت.راهیان‌نور تداوم راه شهدا و تجدید و دوستی با شهدا است و دانش‌آموزان در اعزام راهیان نور با فرهنگ دفاع و دفاع مقدس آشنا شده و از آن درس خواهند گرفت.

 

سرهنگ مهاجر گفت:نخستین و مهم‌ترین درس دفاع مقدس، پیروی از ولی‌فقیه است و توکل و توسل به خداوند رمز پیروزی بود.

 

قربانعلی بذرافشان رئیس آموزش و پرورش آزادشهر اظهار داشت:اسطوره های انقلاب و مدافعان کشور در مناطق جنگی در طول 8 سال دلاور مردی آفریدند و شما دانش‌آموزان با اعزام به این مناطق، ضمن حرکت معنوی از ذخایر این دوران بهره‌مند خواهید شد.

 

وی افزود:امروز از شهرستان آزادشهر 160 دانش آموز دختر به مناطق جنوب اعزام شدند.

 

رئیس آموزش و پرورش آزادشهر بیان داشت:ولایت‌مداری،اخلاق، حجاب و پیروی از ولایت فقیه از مولفه‌های مهم فرهنگ دفاع مقدس است که با دختران ما آن را رعایت کنند/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7119



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96