اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



به زودی راه‌اندازی می‌شود:

بازار فروش گل و گیاه در گرگان
سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان گفت: با هدف دستیابی آسان فروشندگان وصادرکنندگان، پایانه‌ فروش گل و گیاه ۱۰ هکتاری در گرگان مرکز استان گلستان راه‌اندازی می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان گفت:با هدف دستیابی آسان فروشندگان وصادرکنندگان، پایانه‌فروش  گل و گیاه  ۱۰ هکتاری در گرگان مرکز استان گلستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش کاسپین خبر،  ابوالقاسم صفوی  ظهر امروز در جمع تولیدکنندگان گل و گیاه اظهار داشت:براساس نظر مسئولان و تولیدکنندگان گل و گیاه، گرگان ظرفیت بالایی در تولید انواع گل و گیاه دارد و برای دستیابی آسان فروشندگان و صادرکنندگان احداث پایانه فروش راه‌اندازی می‌شود.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان در ادامه با اشاره به اینکه این پایانه در زمینی به مساحت 10 هکتار احداث می‌شود، گفت:سالانه مقادیر زیادی گل و گیاه در شهرستان تولید می‌شود و می‌تواند نیاز استان‌های همجوار را تامین کند.

 

وی اظهار کرد:با ایجاد این پایانه و تمرکز فروش گل و گیاه و دسترسی مطلوبی برای خریداران خرد و کلان ایجاد خواهد شد و نقش واسطه‌گری را کاهش خواهد داد.

 

صفوی با اعلام اینکه با ایجاد پایانه پیش‌بینی می‌شود فروش گل وگیاه نسبت به سال‌های قبل افزایش چشمگیری پیدا کند، افزود:فعالیت پایانه صادراتی گل و گیاه به رونق اقتصادی این محصول، کاهش ضایعات و کاهش قیمت گل‌های کمک می‌کند.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان اظهار کرد:نمایشگاه دائمی،‌بازار خرید و فروش عمومی، کنترل کیفی،تخلیه و بارگیری، امکانات رفاهی و گردشگری از مهم‌ترین بخش‌های این پایانه خواهد بود.


http://www.caspiankhabar.com/7083



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96