اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اختصاصی کاسپین خبر

چرا به هیات مدیره جدید نظام مهندسی ساختمان گلستان اجازه فعالیت داده نمی‌شود؟
با گذشت حدود 12 روز از آغاز فعالیت هیات مدیره دوره هشتم نظام مهندسی ساختمان در سراسر کشور، هنوز تکلیف این هیات در گلستان مشخص نیست.

🔶با گذشت حدود 12 روز از آغاز فعالیت هیات مدیره دوره هشتم نظام مهندسی ساختمان در سراسر کشور، هنوز تکلیف این هیات در گلستان مشخص نیست.

 

🔶27مهرماه آغاز فعالیت دور جدید هیات مدیره این سازمان در کشور بود.

 

🔶سی‌ام مهر ماه در تماس با هیات مدیره جدید قرار می‌شود که یکم آبان احکامشان را تحویل دهند، اما همان شب دوباره موضوع به بهانه برگزاری یک مراسم معارفه مناسب لغو می‌شود.

 

🔶چند روز بعد در کمال تعجب اعلام می‌شود حکم یکی از اعضای منتخب در شورای انتظامی کشور تأیید شده و وی اصولا نمی‌توانسته در انتخابات شرکت کند!با اعلام این خبر هم وی و هم عضو علی‌البدلش تلاش خود را در تهران برای عضویت در هیات مدیره آغاز کرده‌اند!

 

🔶چند روز بعد نیز احکام دیگر افراد از تهران می‌آید اما چند اشتباه در حکم سه نفر از اعضا وجود دارد!

 

🔶سرانجام حکم هفت نفر دیگر به آن‌ها داده می‌شود اما در اقدامی عجیب آن‌ها از طرف راه و شهرسازی اجازه تشکیل جلسه، تعیین هیات رییسه و به دست گیری عنان سازمان را ندارند!

 

🔶هفت نفر از هیات مدیره حکم گرفته‌اند و حتی طبق شنیده‌ها حکم دو نفر دیگر نیز غلط املایی کوچک و کاملا قابل چشم‌پوشی دارد.اما...!

 

🔶وزیر راه و شهرسازی تغییر کرده است و طبعا رسیدگی به احکام اعضای هیات مدیره نظام مهندسی گلستان جزو اولویت‌های محمد اسلامی نیست!

 

🔶مشخص نیست هدف راه و شهرسازی گلستان از این اقدام و عدم اجازه به هیات مدیره برای آغاز فعالیت چیست و قرار است این موضوع تا به کی طول بکشد؟

 

🔶در اولین جلسه هیات مدیره ، رییس و سایر ارگان سازمان انتخاب میشوند ، آیا جلوگیری از تشکیل اولین جلسه هیات مدیره با نیت خاصی است؟

 

🔶تلاش چند روزه کاسپین‌خبر برای تماس با مدیرکل راه و شهرسازی گلستان به جایی نرسید.


http://www.caspiankhabar.com/7071



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96