اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نبی هزارجریبی نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس:

لیست امید دنبال من بود/ به هر چهار وزیر رأی دادم
نبی هزارجریبی نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی اختصاصی، کوتاه اما چالشی با کاسپین‌خبر شرکت کرد.

 نبی هزارجریبی  نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی کوتاه اما چالشی با کاسپین‌خبر شرکت کرد که مشروح آن را در اینجا می خوانید:

 

🔹به هر چهار وزیر معرفی شده از سوی رییس جمهور رأی اعتماد دادم.اصولا وقتی اهرم‌های نظارتی کسی را تأیید می‌کنند و بعد رییس جمهور هم وی را به مجلس معرفی می‌کند اصل بر صحت فرد است.البته من خودم هم تحقیق می‌کنم.

اینکه در حال املت خوردن عکس می‌گیرم ارتباطی به مباحث پوپولیستی ندارد.من ارباب‌زاده بودم اما از همان جوانی با کارگران همنشین بودم.

 

🔹نام من در زمان انتخابات جزو  لیست امید  بود اما قرار نیست هر چه آن‌ها بگویند عمل کنم.اگر آن‌ها بگویند برو به چاه، من باید بروم؟

 

🔹اینکه من با لیست امید رأی آوردم اصلا درست نیست.در مرجله اول که نام من جزو چهار نفر قرار گرفت اصلا عضو لیست امید نبودم.اصلاح‌طلبان گلستان بیست روز دنبال من بودند تا نام مرا در لیست امید بگذارند.من به آن‌ها گفتم اصلا مخاطب من شما نیستید.آمدم تهران و آقای دکتر عارف گفت شما با آقای تربتی‌نژاد ائتلاف کن؛ منم گفتم چشم!


http://www.caspiankhabar.com/7055



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96