اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون هواشناسی گلستان:

گلستان بارانی می شود
معاون هواشناسی گلستان از آغاز بارش ها در مناطق مختلف استان تا ساعاتی دیگر خبر داد و گفت: سامانه بارشی از فردا شب منطقه ما را ترک خواهد کرد.

معاون پیش بینی و توسعه هواشناسی گلستان از آغاز بارش ها در مناطق مختلف استان تا ساعاتی دیگر خبر داد و گفت:سامانه بارشی از فردا شب منطقه ما را ترک خواهد کرد.

به گزارش کاسپین خبر محمدرضا رحمان نیا اظهار کرد:از بعد از ظهر دیروز با ریزش هوای خنک و مرطوب از عرض های شمالی تر شاهد کاهش دما، افزایش ابر و در برخی از مناطق وزش نسبتا شدید باد بودیم.

 

وی با اشاره به اینکه طی ساعات گذشته بارش هایی را به شکل پراکنده در برخی از مناطق کوهپایه ای استان داشتیم، افزود:انتظار داریم بارش ها با کمی تاخیر نسبت به الگوهای روزهای گذشته در سطح استان آغاز شود.

 

رحمان نیا بیان کرد:تا ساعات دیگر بارش ها شکل منظم تری به خود می گیرد و تمامی نقاط استان از این بارش ها بهره مند می شوند.

 

معاون پیش بینی و توسعه هواشناسی گلستان با بیان اینکه روند کاهشی دما تا فردا در سطح استان ادامه دارد، تصریح کرد:با توجه به پیوستگی بارش ها، در این مدت آبگرفتگی برخی از معابر عمومی استان دور از انتظار نیست.همچنین با توجه به کاهش دما، در ارتفاعات استان برای بعداز ظهر و شب بارش پراکنده برف را پیش بینی می کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد:از صبح فردا از شدت بارش ها کاسته می شود و بارش هایی را به شکل پراکنده در مناطق کوهپایه ای و کوهستانی استان خواهیم داشت.انتظار داریم بارش ها تا فردا شب متوقف شوند و از روز دوشنبه جو نسبتا آرامی در سطح استان حکم فرما شود.

 

رحمان نیا با اشاره به اینکه روز گذشته شاهد شکستن رکورد دما در تمامی شهرهای استان بودیم، یادآور شد:دمای هوا در گرمترین ساعت در گنبدکاووس به 40 و در گرگان به 39 درجه سلسیوس رسیده بود/ایسنا


http://www.caspiankhabar.com/7035



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96