اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان خبر داد

چهارمین فرد موثر در درگیری مسلحانه پارک ملی گلستان دستگیر شد/ تلاش برای دستگیری همه مجرمان ماجرا
مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان از دستگیری چهارمین فرد موثر در درگیری مسلحانه چند شب گذشته در پارک ملی گلستان که منجر به شهادت محیط‌بان گلستانی شد خبر داد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان از دستگیری چهارمین فرد موثر در درگیری مسلحانه چند شب گذشته در پارک ملی گلستان که منجر به شهادت محیط‌بان گلستانی شد خبر داد و گفت:شناسایی و دستگیری تمامی عوامل تا آخرین نفر ادامه خواهد داشت.

 به گزارش کاسپین خبر، امیر عبدوس در گفت‌وگو با خبرنگار در گرگان اظهار کرد:دقایقی پیش چهارمین فرد موثر در درگیری مسلحانه چند شب گذشته در پارک ملی گلستان که منجر به شهادت محیط‌بان گلستانی شده بود، دستگیر شد.

وی ادامه داد:تلاش‌ها برای شناسایی و دستگیری تمامی افراد موثر در این واقعه ادامه دارد و خوشبختانه دستگاه‌قضایی، انتظامی و امنستی در استان گلستان و خراسان شمالی با قدرت در این پرونده وارد شده‌اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان تاکید کرد:در محل حادثه هشت نفر شکارچی غیرمجاز با محیط‌بانان درگیر شدند که درگیری مسلحانه رخ داده باعث شهادت یکی از محیط‌بانان ما شد.

عبدوس گفت:تاکنون با فرد دستگیر شده امروز تعداد دستگیر شدگان مرتبط با این پرونده به 11 نفر رسید که چهار نفر عوامل اصلی و موثر در این درگیری بوده‌اند/فارس


http://www.caspiankhabar.com/7031



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96