اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار گنبدکاووس:

بخش خصوصی ۱۸۰۰ میلیارد تومان در گنبدکاووس سرمایه‌گذاری کرد
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در یک‌سال گذشته, یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه در راستای توسعه روستایی در مناطق محروم,سرمایه‌گذاری های زیادی در گنبدکاووس انجام شده، گفت:در یک‌سال گذشته,یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش کاسپین‌خبر,عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در همایش تعاون و توسعه روستایی اظهار داشت:در روستای دوزالوم بخش داشلی‌برون گنبدکاووس پروژه خشک و بسته‌بندی میوه ارگانیک با اشتغالزایی 150 نفر از دختران و زنان این روستا و روستاهای اطراف به بهره برداری رسیده که به کشورهای اروپایی صادر می‌شود و آقای احراری سرمایه‌گذار,در هفته آینده جایزه مرتبط با فعالیت خود را در ژنو دریافت خواهد کرد.

وی افزود:یکی دیگر از فعالیت‌های این سرمایه‌گذار,تامین و تولید آب و برق 15 روستای بخش داشلی‌برون است که با توجه به پروژه خلاق و نو وی قرار است این پروژه در استان خوزستان و سیستان و بلوچستان نیز اجرا شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد:تاکید ما بر پروژه‌هایی است که سبب توسعه روستایی و اشتغال پایدار است و ویژه بر پروژه‌های دانش‌بینان تاکید فراوان داریم و حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به تصویب منطقه آزاد تجاری اینچه برون تاکید کرد:امید داریم در 5 سال آینده پروژه ها و سرمایه‌گذاری‌های زیادی در منطقه محروم داشلی‌برون با توجه به تصویب منطقه آزاد تجاری اینچه برون انجام شود.

کریمی گفت:در یک‌سال گذشته,یک‌هزار و 800 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده و در حال حاضر نیز حدود 500 میلیارد سرمایه‌گذاری پیشنهادی در شهرستان گنبدکاووس وجود دارد که مراحل نهایی خود را سپری می‌کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس به جذب حدود 3 برابری اعتبارات دولتی استان در گنبدکاووس تاکید کرد و اظهار کرد:گنبدکاووس ظرفیت سرمایه‌گذاری‌های زیادی در حوزه‌های مختلف را دارد و برای ارتقای شاخص‌های توسعه شهرستان,نیاز به همکاری و توجه ویژه مسئولان استانی داریم و تقاضا داریم تا تخصیص اعتبارات بیشتر و فرصت اعطای تسهیلات جدید فراهم شود.

وی ادامه داد:با توجه به افزایش 168 درصدی اعتبارات هفته دولت امسال نسبت به سال گذشته و افزایش تعداد پروژه‌ها,این رشد نشان از حرکت رو به جلوی شهرستان دارد که به رغم مشکلات اقتصادی موجود,دولت و نظام جمهوری اسلامی,توانستیم چنین فرصت‌هایی را در شهرستان ایجاد کنیم./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7003



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96