اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



هواشناسی استان مطرح کرد

کاهش 10 درجه‌ای دما در گلستان/ هشدار طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر در استان
مدیرکل هواشناسی استان گلستان از کاهش ۱۰ درجه ای دما در گلستان خبر داد و گفت: احتمال وقوع آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه های گلستان وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان از کاهش ۱۰ درجه ای دما در گلستان خبر داد و گفت:احتمال وقوع آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه های گلستان وجود دارد.

به گزارش کاسپین‌خبر ، نوربخش دادشی اظهار کرد:از اواخر روز یک شنبه، هشتم تیرماه، سامانه ناپایداری گلستان را تحت تاثیر قرار خواهد داد که وزش شدید باد، مواج شدن دریا، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و کاهش هشت الی ۱۰ درجه ای دما را در پی خواهد داشت.

داداشی با اشاره به ورود امواج سامانه بارشی از صبح دوشنبه از سمت غرب به استان خاطرنشان کرد:این سامانه تا روز جمعه هفته جاری در استان گلستان باعث ناپایداری هوا خواهد شد.

وی هشدار داد:ورود این سامانه وقوع بارش های رگباری در نواحی مستعد در استان را به دنبال خواهد داشت که با آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه های استان همراه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی گلستان تصریح کرد:روزهای سه شنبه و چهارشنبه بارش های نقطه ای بیشتر خواهد بود و با توجه به اینکه بیشتر مدل ها شدت بارش های رگباری را در شمال استان خراسان شمالی نشان می دهند لذا احتمال طغیان رودخانه اترک و همچنین افزایش شدت جریان آن در استان گلستان وجود دارد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/6932



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96