اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سرپرست پلیس فتا گلستان خبر داد

انتقام خواستگار ناکام با انتشار تصاویر شخصی در شبکه‌های اجتماعی/ متهم زن و فرزند داشت
سرپرست پلیس فتا گلستان از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر شخصی خانمی در گرگان که در گذشته از وی خواستگاری کرده و پاسخ منفی شنیده بود خبر داد و گفت: انگیزه اصلی متهم ایجاد اختلاف و جلوگیری از ازدواج خانم با فرد دیگری بوده است.

 سرپرست پلیس فتا گلستان از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر شخصی خانمی در گرگان که در گذشته از وی خواستگاری کرده و پاسخ منفی شنیده بود خبر داد و گفت:انگیزه اصلی متهم ایجاد اختلاف و جلوگیری از ازدواج خانم با فرد دیگری بوده است.

به گزارشکاسپین خبر، وحید صاحبکاران بعد از ظهر امروز در کارگاه آموزشی با موضوع آسیب‌ها و مخاطرات فضای مجازی در جمع روحانیون و مبلغین دعوت شده در محل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان، با اشاره به یکی از پرونده‌های جرائم فضای مجازی که روزهای گذشته توسط کارشناسان پلیس فتا گلستان کشف شد، گفت:در پی مرجوعه قضایی به پلیس فتا استان، فردی با طرح شکایت با موضوع هتک حیثیت و ایجاد مزاحمت توسط فردی ناشناس، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرپرست پلیس فتا گلستان تصریح کرد:در تحقیقات نخست مشخص شد فردی با دسترسی به اطلاعات شخصی این شاکی خانم، عکس‌ها و فیلم‌های خصوصی وی را در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است.

صاحبکاران بیان کرد:در تحقیقات تخصصی، فنی و کسب ادله محکم و کارشناسی پلیس و همچنین اجرای اقدامات اطلاعاتی مختلف، مشخص شد فردی که خواستگار سابق این خانم بوده و از وی پاسخ منفی را نسبت به ازدواج دریافت کرده به منظور انتقام اقدام به انتشار تصاویر وی کرده است.

 وی با اشاره به اینکه متهم علاوه بر انتشار تصاویر در شبکه‌های اجتماعی، آنها را برای بستگان این خانم نیز ارسال کرده گفت:متهم پس از دستگیری اعلام کرد که متاهل و دارای یک فرزند است و از طریق اینترنت با این خانم آشنا شده و قصد ازدواج مجدد با این خانم داشته که با مخالفت خانواده این فرد مواجه شده است.

سرپرست پلیس فتا گلستان بیان کرد:در ادامه با توجه به اطلاع متهم از قصد ازدواج این خانم با فرد دیگری اقدام به سرقت اطلاعات و انتشار آن در فضای مجازی کرده است و قصد اصلی وی ایجاد اختلاف بین خانواده خانم و همسرش بوده تا مانع ازدواجشان شود./فارس


http://www.caspiankhabar.com/6863



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96