اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری:

مدیران‌کل دفاتر امور روستایی کشور به گلستان می‌آیند/ 937 روستا با جمعیت بیش از 20 خانوار داریم
 مدیرکل دفتر امور روستایی شوراهای استانداری گلستان گفت: همایش مدیران کل دفتر امور روستایی و شوراهای سراسر کشور در گلستان برگزار می‌شود.

  مدیرکل دفتر امور روستایی شوراهای استانداری گلستان گفت: همایش مدیران کل دفتر امور روستایی و شوراهای سراسر کشور در گلستان برگزار می‌شود.

به گزارشکاسپین خبر، علی نصیبی در گفتگو با اصحاب رسانه اظهار کرد:در سال جاری ۵۰ جشنواره فرهنگ و اقتصاد در روستاهای گلستان با تمرکز بر فرهنگ روستایی و باتجربه کارآفرینی برگزار شد.

وی افزود:استان گلستان در تاریخ ۲۰ و ۲۱ تیرماه سال جاری میزبان گردهمایی مدیران کل امور روستایی کشور بوده و تلاش می‌کنیم با توجه به ظرفیت خوب روستاهای استان گلستان تعامل خوبی با مسئولان کشوری برقرار کنیم.

نصیبی دستاورد برگزاری این همایش را جذب اعتبارات ویژه برای روستاییان استان گلستان عنوان کرد و گفت:استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود در روستاها می‎تواند به اقتصاد خانواده کمک بسزایی داشته باشد.

مدیرکل دفتر امور روستایی شوراهای استانداری گلستان اظهار کرد:مهم‌ترین هدف برگزاری این همایش تبیین برنامه‎های روستایی در سال جاری بوده و انتقال تجربیات مدیران سطح کشوری در حوزه اقتصاد روستایی و کارآفرینی از اهداف مهم این همایش است.

۴۶ درصد جمعیت گلستان روستایی است

وی ادامه داد:مدیران حاضر در این همایش از ظرفیت روستایی استان گلستان بازدید می‌کنند و با جاذبه‌های تاریخی طبیعی روستاهای گلستان آشنا می‌شوند.

نصیبی افزود:۸۷۱ هزار و ۵۴۶ نفر ساکن روستاهای گلستان هستند که ۴۶.۳ درصد جمعیت استان را تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد:۹۳۷ روستای گلستان بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارند و ۹۰۳ شورای روستایی در این روستاها فعالیت می‌کنند، همچنین دو هزار و ۶۰۰ پرسنل در دهیاری‌های استان گلستان مشغول به خدمت هستند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/6825



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96