اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



 مدیر بنیاد مسکن شهرستان گرگان و آق قلا خبر داد

هزینه یک میلیاردتومانی برای روستای زیارت گرگان/ بهره‌مندی اهالی روستا از برق و گاز
مدیر بنیاد مسکن شهرستان گرگان و آق قلا گفت: از سال گذشته تاکنون اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ريال برای اجرای طرح هادی و احیای بافت‌های باارزش در روستای «زیارت» گرگان هزینه شد.

 مدیر بنیاد مسکن شهرستان گرگان و آق قلا گفت:از سال گذشته تاکنون اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ريال برای اجرای طرح هادی و احیای بافت‌های باارزش در روستای«زیارت»گرگان هزینه شد.

به گزارشکاسپین خبر، داوود خسروی در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد:روستای«زیارت»گرگان یکی از روستاهای گردشگری استان گلستان محسوب می‌شود و در سنوات گذشته قریب به یک میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی و احیای بافت باارزش هزینه شد.

 برای نخستین بار شبکه برق به صورت زیرزمینی در روستای زیارت اجرایی شد

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گرگان و آق‌قلا ابراز کرد:اقدامات مهمی در روستای«زیارت»گرگان صورت گرفت و بیش از یک‌هزار متر مربع در این روستا را سنگفرش کردیم.

خسروی اذعان کرد:اقدامات بسیار خوبی برای بافت‌های قدیمی روستای زیارت انجام گرفت و برای نخستین بار شبکه برق به صورت زیرزمینی در روستای«زیارت»گرگان اجرایی شد.

وی افزود:بر اساس قانون اعتباری برای روستاها درنظر گرفته می‌شود و روستاهایی که منابع مالی دارند ما نیز از منابع مالی خود به آنها کمک می‌کنیم و پروژه‌هایی در آن روستا اجرایی می‌شود.

 روستای زیارت بیشترین اعتبار طرح هادی را در گلستان به خود اختصاص داده است

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گرگان و آق قلا گفت:عملیات گاز رسانی در روستای«زیارت»گرگان انجام شد که خوشبختانه این روستا از نعمت گاز بهره مند شدند و در این روستا عملیات گازرسانی و لوله‌گذاری صورت گرفت.

خسروی خاطرنشان کرد:روستای«زیارت»گرگان از جمله روستایی است که بیشترین اعتبار طرح هادی را در استان گلستان به خود اختصاص داده است.

وی در خصوص مسکن مهر جلین گفت:مسکن مهر شهر«جلین»با اداره بهزیستی قرارداد دارد که خوشبختانه قسمت‌هایی که جزو قرارداد بنیادمسکن بود به طور کامل انجام شده است و امیدواریم واحدهای مسکن‌مهر تا یک ماه الی 40 روز آینده به متقاضیان تحویل داده شود./فارس


http://www.caspiankhabar.com/6819



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96