اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سخنگوی سابق خانه مطبوعات گلستان:

تاوان قدرت‌طلبی برخی را همه هیأت مدیره دادند/ دوستان از قبل سناریو می‌نوشتند و در جلسات اجرا می‌کردند/ کاش مجمع همه را به یک چوب نمی‌راند
سخنگوی سابق خانه مطبوعات گلستان با اشاره به عزل اعضای هیئت مدیره توسط اعضا، گفت: هیئت مدیره خانه مطبوعات تاوان قدرت‌طلبی برخی از اعضای هئیت مدیره را داد.

 سخنگوی سابق خانه مطبوعات گلستان با اشاره به عزل اعضای هیئت مدیره توسط اعضا، گفت: هیئت مدیره خانه مطبوعات تاوان قدرت‌طلبی برخی از اعضای هئیت مدیره را داد.

به گزارشکاسپین خبر، محمد آریان‌نیا با بیان اینکه به خروجی هیئت مدیره دوره دوم نمره قبولی نمی‌دهد اظهار کرد:معتقدم کاش مجمع و کسانی که مجمع را برگزار کردند به اصطلاح همه را به یک چوب نمی‌راندند.

وی ادامه داد:مصوبات هر هیأت مدیره‌ای با رأی اکثریت اجرایی می‌شود و در هیأت مدیره ۷ نفره خانه نیز صرف اینکه ۴ نفر همراه باشند تصمیمات گرفته می‌شود. آیا باید این خروجی به پای سه نفر دیگر نیز حساب شود؟

 عضو هیئت موسس خانه مطبوعات گلستان خاطرنشان کرد:متأسفانه بنده از مدت‌ها قبل در جلسات گروهی به نحوه مدیریت رییس محترم اعتراض داشتم و حتی چندین بار تلاش کردیم که رئیس خانه را تغییر دهیم اما متأسفانه به انحای مختلف و حتی نوشتن سناریو قبل از جلسه جلوی این کار گرفته می‌شد.

وی ادامه داد:حتی در یکی از جلسات در شیوه‌ای نامناسب از سوی برخی اعضای هیأت مدیره نزدیک بود کار به زد و خورد بکشد.

آریان‌نیا با بیان اینکه نمی‌توان هم برند عضو هیئت رییسه خانه را داشت و هم هیچ کاری حتی دعوت به موقع برای تشکیل جلسات هیأت مدیره را هم انجام نداد گفت:مگر یک عضو هیئت مدیره به تنهایی چه ابزاری برای کارکرد درست دارد؟

این فعال رسانه‌ای افزود:در نخستین جلسه هیئت مدیره خانه که باید رییس، نایب‌رییس و مدیر انتخاب می‌شد متوجه شدیم چهار نفر از اعضا شب قبل در ناهارخوران همه این موارد را بسته‌اند و صرفا برای خالی نبودن عریضه جلسه هیئت مدیره برای انتخاب هیئت رئیسه برگزار شد.

وی ادامه داد:برخی دوستان در هیئت مدیره حاضر نشدند حتی به بهای عزل هیأت مدیره دست از شیوه کاری نادرست خود بکشند و اکنون متأسفانه تاوان قدرت‌طلبی آن‌ها را همه داده‌ایم.

سخنگوی دوره دوم هیات مدیره خانه مطبوعات ادامه داد:در هر حال امیدوارم اعضای دوره آتی هیئت مدیره با هوشیاری اهالی محترم رسانه انتخاب شوند تا دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم./مهر


http://www.caspiankhabar.com/6785



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96