اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اذعان مدیرکل مدیریت بحران گلستان به رعایت نشدن استانداردها در معدن زمستان یورت آزادشهر/ مقدم: سپردن معدن ذغال به بخش خصوصی اشتباه است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: علیرغم از دست دادن ۴۳ نفر از معدنچیان حادثه معدن آزادشهر اما توانستیم این حادثه را خوب مدیریت کنیم.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان  گفت: علیرغم از دست دادن ۴۳ نفر از معدنچیان  حادثه معدن آزادشهر  اما توانستیم این حادثه را خوب مدیریت کنیم.

به گزارشکاسپین خبر، صادقعلی مقدم در مراسم تجلیل از امدادگران حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر که در سالن اجتماعات اداره ارشاد گنبد برگزار شد، علت زخ دادن حادثه معدن را انفجار گاز متان در داخل تونل عنوان و اظهار کرد:با اینکه حدس می‌زدیم هیچ کدام از معدنچیان زنده نمانده‌اند اما تمام تلاش خود را بصورت شبانه روزی به کار بستیم تا شاید حتی یک نفر زنده از معدن خارج شود.

وی با بیان اینکه امید داریم دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم، افزود:متاسفانه وضعیت معادن ذغال سنگ ما در حال حاضر خوب نیست و باید در تجهیزات ویژه بازنگری شود.

مقدم افزود:ذغال یک ماده استراتژیک است و نباید به بخش خصوصی واگذار شود زیرا صرف اقتصادی ندارد و بخش خصوصی برای کاهش هزینه‌ها مجبور خواهد بود از یک سری استانداردها چشم پوشی کند.

وی تصریح کرد:باید در زمینه ذغال و فولاد بصورت پدافند غیرعامل عمل کرد./ روابط عمومی هلال احمر استان 


http://www.caspiankhabar.com/6759



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96