اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



خبرهای استاندار گلستان درباره تکمیل پروژه تپه نور الشهدای گرگان/ مأموریت به معاون عمرانی برای تأمین سریعتر بودجه
استاندار گلستان بر تکمیل و تسریع در روند ساخت پروژه مرکز فرهنگی تپه نورالشهداء در شهرستان گرگان تاکید کرد و گفت: 131شهید گمنام در شهرستان های مختلف مهمان مردم استان هستند.

 استاندار گلستان بر تکمیل و تسریع در روند ساخت پروژه مرکز فرهنگی تپه نورالشهداء در شهرستان گرگان تاکید کرد و گفت:131شهید گمنام در شهرستان های مختلف مهمان مردم استان هستند.

به گزارشکاسپین خبر، دکتر حسن صادقلو در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تصریح کرد:تکمیل این مرکز به خواسته مردم و مسئولان تبدیل شده است و در شب های ماه رمضان به خصوص لیالی قدر برنامه های متنوع فرهنگی در این محل برگزار گردید که با استقبال مردم مواجه شد.

وی عنوان کرد:از محل برخی اعتبارات می توان روند تکمیل ساخت این مرکز را تسریع بخشید که معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مسئولیت این کار را با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبار برعهده دارد.

استاندار گلستان با بیان اینکه شهیدای گمنام در 50 مکان و 14 شهرستان در این استان به خاک سپرده شده اند، اضافه کرد:در 20 مکان یادمان شهدا تکمیل شده است، 6 مکان در دست اجرا بوده و در 18 مکان در مرحله طراحی می باشد و در 6 مکان دیگر یادمان ها در گلزار شهدا وجود دارد که نیاز است برای تکمیل و ساخت تمامی این مکان ها با بررسی دقیق، میزان اعتبار مورد نیاز محاسبه و در اختیار شورا قرار گیرد تا محل تامین اعتبار آن مشخص گردد.

دکتر صادقلو گفت:تشکیل کمیته اسناد و مدارک دوران دفاع مقدس یکی از نیازهای اساسی استان است که این کمیته در قیاس کشوری طراحی شده و برای گلستان نیز همانند کشور از دانشگاه ها و کتابخانه ها، فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت کتابخانه های استان و مدیریت کتابخانه میرداماد و همچنین جامعه المصطفی العالمیه گرگان به منظور عضویت در آن و هماهنگی، نظارت و پشتیبانی اسناد و مدارک رزمندگان بهره ببریم.

وی ادامه داد:در راستای ثبت تاریخ دوران دفاع مقدس و جمع آوری مستندات؛ سپاه، ارتش و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس طی سال گذشته و امسال از محل اعتبارات خود توانسته اند در مجموع 40 عنوان اثر به چاپ برسانند که استمرار این اقدامات و پشتیبانی و تقویت آن برعهده شورای استانی هماهنگی حفظ آثار است./ پایگاه اطلاع رسانی استانداری 


http://www.caspiankhabar.com/6749



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96