اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



هوای گلستان خنک می‌شود/ دمای گنبد به 39 درجه رسید
کارشناس هواشناسی گلستان گفت: الگوهای پیش‌یابی ما نشان می‌دهد که بعدازظهر روز جمعه 9 تیرماه جاری هوای خنک و مرطوب وارد استان گلستان می‌شود.

 کارشناس هواشناسی گلستان گفت:الگوهای پیش‌یابی ما نشان می‌دهد که بعدازظهر روز جمعه 9 تیرماه جاری هوای خنک و مرطوب وارد استان گلستان می‌شود.

به گزارشکاسپپین خبر، محمدرضا رحمان‌نیا در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:الگوهای پیش‌یابی نشان می‌دهد که از بعدازظهر روز جمعه هوای خنک و مرطوب وارد استان گلستان خواهد شد.

وی درخصوص دمای هوای شهرستان گرگان تصریح کرد:بیشینه دمای هوای شهرستان گرگان در روز گذشته 37 درجه سانتی گراد گزارش شد.

 گنبد کاووس گرمترین شهر استان معرفی شد

کارشناس هواشناسی گلستان ابراز کرد:گرمترین شهر استان گلستان در روز گذشته شهرستان گنبدکاووس معرفی شد و این شهرستان دمای 39 درجه سانتی‌گراد را تجربه کرد.

رحمان‌نیا خاطرنشان کرد:الگوهای پیش‌یابی ما نشان می‌دهد که از امروز تا بعداز ظهر روز جمعه هوای نسبتا پایداری را تجربه خواهیم کرد.

وی افزود:در بعداز ظهر و شب جمعه احتمال نفوذ هوای خنک و مرطوب از عرض‌های شمالی‌تر استان گلستان خواهیم بود و افزایش ابر در مناطق کوهپایه‌ای و کوهستانی استان گلستان را خواهیم داشت.

احتمال نفوذ هوای خنک در مناطق کوهستانی استان گلستان وجود دارد

کارشناس هواشناسی گلستان با بیان اینکه احتمال نفوذ هوای خنک در مناطق کوهستانی استان وجود دارد، خاطرنشان کرد:انتظار داریم در بعدازظهر و شب جمعه افزایش ابر در مناطق کوهپایه‌ای و کوهستانی استان گلستان را داشته باشیم.

رحمان‌نیا افزود:احتمال وقوع رگبار و رعد و برق در بعداز ظهر روز جمعه در ارتفاعات جنوب غرب استان از جمله شهرستان کردکوی و گرگان دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی گلستان اذعان کرد:سایر مناطق استان تنها افزایش ابر را در آسمان خود تجربه خواهند کرد و این وضعیت در استان گذرا است.

وی از پایداری وضعیت هوا در استان خبر داد و گفت:انتظار داریم در روز شنبه هفته آتی جو نسبتا آرامی را در سطح استان شاهد باشیم./فارس


http://www.caspiankhabar.com/6716



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96