اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبر داد

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره پویانمایی رضوی + زمان و جزییات برگزاری
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره پویانمایی رضوی خبر داد و گفت: با توجه به استقبال علاقه‌مندان این فرصت تا ٢٠تیرماه تمدید شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره پویانمایی رضوی خبر داد و گفت:با توجه به استقبال علاقه‌مندان این فرصت تا ٢٠تیرماه تمدید شد.

به گزارشکاسپین خبر،  حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت افزود:چهارم مرداد امسال آئین پایانی نهمین جشنواره پویانمایی رضوی در گلستان برگزار می‌شود.

وی به تغییر موضوع جشنواره از رضوی به'نبوی، علوی و رضوی'اشاره کرد و گفت:با توجه به توان تخصصی و فنی در تولید پویانمایی تلاش شده با تنوع موضوعات مذهبی بستر برای تولید آثار افزایش یابد.

به گفته وی؛ با این اقدام سازنده انگیزه بیشتری برای تولید آثار ایجاد می‌شود و کیفیت و تنوع تولیدات هم افزایش می‌یابد.

وی همچنین اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره ائمه معصومین به‌ویژه امام رضا(ع)و تقدیر و پاسداشت از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری درزمینهٔ سیره، شخصیت، معارف رسول خدا(ص)، ائمه معصومین(ع)و امام رضا(ع)و کمک به نشر و گسترش این آثار را ازجمله اهداف برگزاری جشنواره پویانمایی رضوی اعلام کرد.

به گزارش ایرنا نهمین جشنواره پویانمایی رضوی به مناسبت میلاد فرخنده امام علی بن موسی‌الرضا(ع)و خواهر بزرگوارشان حضرت معصومه(س)و بزرگداشت حضرت شاه‌چراغ(س)، از یکم تا یازدهم ذی‌القعده موسوم به دهه کرامت برگزار می‌شود./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/6712



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96