اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان:

طرح روستاهای بدون بیکار در استان گلستان اجرا می‌شود
استاندار گلستان با اشاره به اجرای طرح روستاهای بدون بیکار در استان گفت: در هر شهرستان استان، یک روستا انتخاب خواهد شد و درصدد این هستیم که در این روستا بیکاری را ریشه‌کن کنیم.

 استاندار گلستان  با اشاره به اجرای طرح روستاهای بدون بیکار در استان گفت:در هر شهرستان استان، یک روستا انتخاب خواهد شد و درصدد این هستیم که در این روستا بیکاری را ریشه‌کن کنیم.

به گزارشکاسپین خبر،  حسن صادقلو  در  جلسه شورای اداری استان گلستان  با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات اظهار داشت:انتخابات سال 1396 منظومه بسیار زیبایی بود و مباحث زیبایی در آن وجود داشت و ما باید پیام‌‏های آن را بررسی کنیم.

وی تصریح کرد:دید من این است که این منظومه انتخابات سه برنده داشت، نخستین برنده مردم بودند که در این شرایط حساس با مشارکت حداکثری خود همه توطئه‏‌های دشمنان را نقش برآب کردند.

استاندار گلستان یادآور شد:پیام‌های انتخابات را باید توجه کنیم و اگر دولت در انتخابات شعارهایی داده، باید آن را به سمت اجرا ببرد.

صادقلو گفت:زنان، روستایی‌ها و جوانان باید در موضوعات اقتصادی و اجتماعی مورد توجه ما قرار بگیرند و در هر شهرستان یک روستا انتخاب خواهد شد و درصدد این هستیم که در این روستا بیکاری را ریشه‌کن کنیم.

استاندار گلستان با بیان اینکه باید به بانوان جامعه توجه شود، افزود:باید به اشتغال جوانان توجه شود و نسبت به اشتغال در استان برنامه‌ریزی کنیم.

صادقلو با بیان اینکه باید علم باید به کمک اشتغال بیاید، افزود:باید بیندشیم که چگونه پایان نامه‏‌های دانشگاهی را در راستای کمک اشتغال استان بکار بگیریم.

وی افزود:دستگاه‌ها باید برش استانی اقتصاد مقاومتی خود را به صورت جدی دنبال کنند و باید شاخصه‌های کمی را هر دستگاه از اقتصاد مقاومتی تعریف کند و این مهم میثاق ما برای اجرای اقتصاد مقاومتی باشد.

استاندار گلستان به افزایش تولید برق در استان گلستان تاکید کرد و افزود:استان در راستای توسعه قرار دارد و به گسترش صنعت برق نیاز دارد و ما تا کی می‌توانیم فلان دستگاه یا مدرسه را ببندیم و به صورت کلی به این موضوع عقیده ندارم، گرچه نسبت به مصرف باید رعایت صرفه جویی را داشته باشیم./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/6657



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96