اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل کتابخانه‌های استان گلستان:

۱۲ میلیارد ریال برای بازسازی و تجهیز کتابخانه‌های عمومی استان گلستان اختصاص یافت
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به اینکه ۷۵ باب کتابخانه در استان وجود دارد گفت: ۱۲ میلیارد ریال برای بازسازی و تجهیز کتابخانه‌های عمومی استان گلستان اختصاص یافت.

 مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان  با اشاره به اینکه ۷۵ باب کتابخانه در استان وجود دارد گفت:۱۲ میلیارد ریال برای بازسازی و تجهیز کتابخانه‌های عمومی استان گلستان اختصاص یافت.

به گزارشکاسپین خبر،  رضا قوانلو  صبح امروز در مراسم شورای اداری کتابخانه‌های استان در رامیان اظهار داشت:نوسازی کتابخانه عمومی رامیان با 50 سال قدمت از جمله رنگ آمیزی و مرمت، بازسازی و کف‌سازی مناسب انجام شد.

وی افزود:در استان‌گلستان 75 باب کتابخانه داریم که از این تعداد 34 باب آن شهری، 22 باب روستایی و 19 باب آن مشارکتی هستند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان تصریح کرد:45 هزار نفر در استان گلستان عضو نهاد کتابخانه‌های عمومی هستند و به ازای هر یکصد نفر در استان، 43 نسخه کتاب وجود دارد و 151 نفر کتابدار هم در استان گلستان مشغول خدمت‌رسانی به مردم استان هستند.

وی یادآور شد:در 14 ماه گذشته مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای بازسازی، تجهیز و راه اندازی کتابخانه های عمومی با قدمت در استان گلستان هزینه شده و برای ادامه کار به همین میزان نیاز است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان با اشاره به 75 کتابخانه عمومی شهری و روستایی در استان گلستان، افزود:در سال جاری تعداد 10 کتابخانه برای نوسازی در اولویت قرار دارند.

وی تصریح کرد:200 میلیون تومان برای مرمت سالن آمفی تئاتر کتابخانه عمومی شهرستان رامیان اعتبار لازم است و در صورت تامین اعتبار از بحث تملک دارایی شهرستان توسط فرمانداری شهرستان رامیان و مدیریت منابع استانی تا پایان سال جاری این مورد انجام می‌شود.

قوانلو افزود:هفتمین جشنواره بزرگ کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)توسط اداره کتابخانه‌های عمومی استان گلستان برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان تصریح کرد:این مسابقات بصورت آنلاین و مراجعه به سایت www.iranpl.ir و مکتوب با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی، از فروردین آغاز و تا اول تیر ادامه دارد.

وی یادآور شد:این مسابقات دارای جوایز ارزشمند در سطح ملی و استانی است و در دهه کرامت از برگزیدگان استانی تقدیر می شود./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/6597



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96