اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی:

فدراسیون ورزش‌های رزمی توانایی تزریق بودجه به هیئت‌ها را ندارد
 نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: فدراسیون ورزش‌های رزمی توانایی تزریق بودجه به هیئت‌های استانی را ندارد.

 نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت:فدراسیون ورزش‌های رزمی توانایی تزریق بودجه به هیئت‌های استانی را ندارد.

به گزارشکاسپین خبر، علیرضا امینی  در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های رزمی استان گلستان اظهار کرد:فدراسیون ورزش‌های رزمی این توانایی را ندارد که حتما به هیئت‌های استانی بودجه تزریق کند و آنها باید خودشان درآمدزایی کنند.

وی افزود:برگزاری استاژها و صدور احکام می‌تواند راه خوبی برای درآمدزایی هیئت‌های استانی باشد و ما در این بخش دست هیئت‌ها را باز گذاشته ایم.

امینی با بیان اینکه تمامی هیئت‌های استانی در ارتباط با فدراسیون ابتر بودند، تصریح کرد:فدراسیون ورزش‌های رزمی ۱۰۵ سبک تحت پوشش دارد که این سبک‌ها به صورت خنثی فعالیت می‌کردند در حالی که فعالیت تمامی سبک‌ها باید در چارچوب قانون و از طریق هیئت استان باشد.

وی ادامه داد:فدراسیون ورزش‌های رزمی تمام تلاش خود را برای پیشرفت هیئت‌های استانی انجام خواهد داد و همواره در کنار آنها خواهد بود.

نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی با بیان اینکه این فدراسیون دو سال متوالی به عنوان برترین هیئت در بخش ورزش همگانی انتخاب شده، گفت:سبک موی تای قرار است در المپیک ۲۰۲۴ به صورت آزمایشی شرکت کند و دو سبک هم برای نخستین بار در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ حضور خواهند داشت.

امینی اضافه کرد:سبک‌های سامبو، پنجاک سیلات، کیک بوکسینگ و موی تای ایران وضعیت خوبی دارند و همواره در عرصه‌های آسیایی و جهانی افتخار آفرینی کرده‌اند.

وی بیان کرد:تمام تلاش فدراسیون ورزش‌های رزمی این است تا از سبک‌های مختلف حمایت کند و به تمامی ظرفیت‌ها توجه خواهد داشت./مهر


http://www.caspiankhabar.com/6574



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96