اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس صنعت و معدن گلستان:

۷۲۸ میلیارد تومان تسهیلات به واحد تولیدی استان گلستان پرداخت شد
رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت گلستان از پرداخت ۷۲۸ میلیارد تومان تسهیلات به ۶۶۸ واحد و طرح تولیدی استان گلستان از ابتدای سال گذشته تاکنون خبر داد.

 رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت گلستان  از پرداخت ۷۲۸ میلیارد تومان تسهیلات به ۶۶۸ واحد و طرح تولیدی استان گلستان از ابتدای سال گذشته تاکنون خبر داد.

به گزارشکاسپین خبر،  حسینقلی قوانلو  در سی وششمین  جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان  که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری گلستان برگزار شد اظهار داشت:از ابتدای سال گذشته و با اجرای طرح رونق تولید در کشور، 410 واحد و طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد مبلغی معادل 476 میلیارد تومان تسهیلات از محل این طرح دریافت کردند.

وی افزود:همچنین بانک‎های استان به 258 واحد تولیدی مبلغ 252 میلیارد تومان تسهیلات از محل دیگر منابع بانکی پرداخت کردند که در مجموع مبلغ 728 میلیارد تومان تسهیلات به 668 واحد وطرح تولیدی استان پرداخت شده است.

به گفته قوانلو تزریق این میزان نقدینگی به حوزه تولید استان که بی‎سابقه نیز بوده است، سبب شده تا بسیاری از واحدهای نیمه فعال و راکد استان جان تازه‎‌ای بگیرند.

وی در این جلسه، ضمن تسلیت در گذشت جمعی از معدن‎کاران زحمت‎کش استان در حادثه تاسف بار معدن ذغال‎سنگ زمستان یورت شهرستان آزادشهر، از ایثار و از خود گذشتگی همه مسئولان و امدادگرانی که در عملیات امدادرسانی به معدن‎چیان و حادثه‌دیدگان تلاش کردند، تقدیر کرده و گفت:150 نفر امدادگر در عملیات امداد و نجات بی‎وقفه تلاش کردند و متاسفانه 2 نفر از مهندسین و 7 نفر از کارگران که در بدو وقوع حادثه برای نجات همکاران خود به داخل تونل رفته بودند نیز جان خود را از دست دادند.

در این جلسه، مشکلات واحدهای صنعتی زرین ارشیا، طلای سفید، آب گستر دشت قابوس، مهتاب موتور، زرین کالای گلستان، آرد برلیان و آرد ستایش و همچنین انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر بررسی و تصمیمات لازم اخذ شد./  روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان 


http://www.caspiankhabar.com/6565



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96