اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار ویژه گنبدکاووس:

مدارس گنبدکاووس نیازمند مقاوم‌سازی هستند
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به تخریبی بودن مدارس این شهرستان گفت: ارودگاه فرهنگی و آموزشی و پژوهش‌سرای شهرستان گنبدکاووس باید احداث شود.

 معاون استاندار گلستان  و  فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس  با اشاره به تخریبی بودن مدارس این شهرستان گفت:ارودگاه فرهنگی و آموزشی و پژوهش‌سرای شهرستان گنبدکاووس باید احداث شود.

به گزارشکاسپین خبر،  عبدالقدیر کریمی  ظهر امروز در  سی و سومین یادواره بزرگداشت مقام معلم  در  دانشگاه شمس گنبدکاووس  اظهار داشت:گنبدکاووس در بسیاری از شاخص‌های آموزشی و تربیتی و حضور در جشنواره‌ها یکی از افتخارات استان است.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود:با توجه به جمعیت 62 هزار نفری دانش آموزان، شرایط فعلی و شان و جایگاه مدارس شهرستان مناسب این شهر نیست و سرعت تخریب مدارس و فرسوده بودن آن ایجاب می‌کند که نگاه ویژه‌ای از سوی وزارتخانه صورت گیرد.

وی تصریح کرد:با توجه به ظرفیت فوق‌العاده شهرستان گنبدکاووس در شرق استان و طبیعت بکر و زیبا و جمعیت دانش آموزی انتظار داریم بررسی ایجاد یک ارودگاه فرهنگی و آموزشی در شهرستان گنبدکاووس انجام شود.

ساختمان اداری آموزش و پرورش گنبدکاووس بازسازی شود

کریمی اظهار کرد:پژوهش‌سرای شهرستان از دیگر انتظارات ما است زیرا اعتقاد داریم این پژوهش‌سرا می‌تواند در رشد و اعتلای آموزشی و پژوهشی بسیار تاثیرگذار باشد.

وی گفت:ساختمان اداری آموزش و پرورش شهرستان دارای مشکلاتی است و امید داریم دستور این ساختمان جهت بررسی صورت گیرد.

کریمی در مورد انتخابات تاکید کرد:در روز 29 اردیبهشت یک‌بار در کنار هم و با هم شان و جایگاه مردم ایران را به نمایش می‌گذاریم و به همه دشمنان ثابت می‌کنیم که با وجود همه نقدها و گلایه‌ها هر جا لازم باشد حضور یافته و با حضور در انتخابات و شناخت و اطلاع دقیق از کاندیداها فرد اصلح را انتخاب می‌کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود:از 165 نفر کاندیدای شورای شهر گنبدکاووس، 3 نفر انصراف و 2 نفر احراز هویت نشدند.

وی ادامه داد:تلاش داریم تا از ظرفیت حاکمیتی مانند شورای آموزش و پرورش در جهت توسعه و اعتلای آموزش و پرورش استفاده نموده و از ظرفیت فکری فرهنگیان در حوزه‌های فرهنگی حداکثر بهره را ببریم که به همین منظور از چند ماه گذشته، شورای راهبردی در جهت توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی شهرستان تشکیل شده است.

علم لازمه اقتدار نظام است

علی اکبر رجبی رئیس دانشگاه شمس گنبدکاووس هم در این همایش اظهار داشت:برای اقتدار کشور نخست علم و سپس قدرت نیاز است و قدرت از علم نشات می گیرد.

وی افزود:شما پرورش دهندگان علم کشور هستید و فرزندان این مرز و بوم از شما علم می آموزند و شما جوانان علمی آینده را پرورش می دهید.

رئیس دانشگاه شمس گنبدکاووس تصریح کرد:اساس جامعه بر 4 رکن فرهنگ، اخلاق، قانون و تمدن استوار است و نخستین و مهم‌ترین این رکن فرهنگ است که شما در جامعه نشر می‌دهید.

رجبی اظهار کرد:جامعه توسط 3 ضلع فرهنگ، اقتصاد و سیاست اداره می‌شود و اگر فرهنگ درست باشد 2 ضلع دیگر نیز درست خواهد شد.

وی گفت:اگر خانواده فرهنگی دچار مشکلات معیشتی است به علت گستردگی این خانواده است و امید داریم نظام بیشتر به این حوزه توجه کند به شرطی که ما به کار و تعهدات خود عشق بورزیم و پایبند باشیم.


http://www.caspiankhabar.com/6519



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96